Досвід і перспективність викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» [] = Experience and perspective of teaching of the educations component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» / Л. С. Петровська [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2024. - Т. 79, № 1. - С. 34-43. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS (анализ, снабжение и распределение, стандарты)
ПАРФЮМЕРНЫЕ АРОМАТИЧЕСКИЕ ВЕЩЕСТВА -- PERFUME (анализ, снабжение и распределение)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (экономика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета викладання обов’язкової компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» полягає у формуванні комплексу знань, умінь і для забезпечення майбутнім фахівцям можливості якісного виконання багатопланових функціональних обов’язків. Метою роботи стало вивчення сучасних підходів викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» на прикладі Національного фармацевтичного університету (НфаУ). Під час роботи над публікацією було здійснено системний аналіз досвіду надання освітніх послуг в НфаУ згідно з програмою «Технологія парфумерно-косметичних засобів», порівняльний і аналітичний, статистичний, логічний метод аналізу викладання дисципліни; досліджено наукові публікації вітчизняних та іноземних авторів. Доведено актуальність викладання обов’язкової освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» та подано оновлену структуру навчального процесу, проаналізовано досвід викладання компоненти, доведено необхідність набуття здобувачами знань щодо класифікації косметичної продукції, механізмів дії активних та впливу допоміжних речовин на досягнення необхідного рівня дії, підходів у розробленні складу і технології косметичних засобів, що формує фахові компетенції вітчизняного фахівця фармацевта-косметолога, який має бути конкурентоздатним у професійному середовищі. Отримання здобувачами вищої освіти високих результатів при проведенні контрольних заходів оцінювання знань підтвердили достатнє засвоєння студентами теоретичних знань і набуття практичних навичок, що формують програмні результати навчання, які лежать в основі практичних завдань сучасного фармацевта-косметолога та, можливо, і майбутнього науковця. Здійснений аналіз досвіду викладання (підходи, контент, години) обов’язкової компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва» свідчить про те, що – загальний і аудиторний обсяг годин, структура освітньої компоненти, її тематичний зміст здатні сформувати необхідні теоретичні знання, а практичні навички набуваються під час проходження виробничої практики з цієї освітньої компоненти, які формують у майбутнього працівника фахові компетентності, не тільки створюючи, але і розширюючи можливості його працевлаштування. Місцем працевлаштування можуть бути не тільки аптечні заклади, а ще й косметологічні заклади і парфумерно-косметичні підприємства, що відповідає запиту роботодавців
The mandatory component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» teaching purpose is complex of knowledge and skills formation and providing future specialists with the opportunity to perform multifaceted functional duties in a highquality manner. The aim of the work: study of modern approaches to teaching the educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» on the example of the National University of Pharmacy. During the work was made system analysis of the experience of providing educational services in the National University of Pharmacy according to program «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» comparative and analytical, statistical, logical method of discipline teaching analysis; was researched scientific publications of domestic and foreign authors. It has been proven the relevance of teaching the mandatory educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» and presented updated structure of the educational process, the experience of teaching the components was analyzed, the need for students to acquire knowledge about the classification of cosmetic products, the mechanisms of action of assets, the influence of auxiliary substances on achieving a given level of action that ensures the planned cosmetic effect, and approaches to the development of the composition and technology of cosmetic products, which forms professional competencies of a domestic pharmacist-cosmetologist specialist, who must be competitive in the professional environment ‒ the public health care system. Motivation of students of higher education by mastering the material content of the normative component, obtaining high results during the control measures of knowledge assessment confirmed the students' sufficient assimilation of theoretical knowledge and acquisition of practical skills that help to achieve the planned goals and tasks that form the program learning outcomes that are the basis of the practical tasks of a modern pharmacist-cosmetologist, and possibly future scientist. The analysis of teaching experience (approaches, content, hours) of mandatory component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» was carried out and it testifies to that the general and classroom volume of hours, the educational component structure, it’s thematic content are able to form the necessary theoretical knowledge, and practical skills are acquired during industrial practice of educational component «Technology of perfumery and cosmetic products of industrial production» which make professional competence of the future employee, making and expanding his employment opportunities. The place of employment can be not only pharmacies, but also cosmetology establishments and perfumery and cosmetic enterprises that meet the request of employers
Дод.точки доступу:
Петровська, Л. С.
Баранова, І. І.
Філіпцова, О. В.
Набока, О. І.
Петровський, М. О.
Власенко, І. О.

Вільних прим. немає