Досвід онлайн-навчання іноземних студентів на кафедрі мікробіології в умовах воєнного стану [Текст] = Experience of online education of foreign students at the department of microbiology in the conditions of the military state / О. І. Жорняк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2024. - Т. 28, № 1. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение, психология)
ВОЙНА -- WAR (этика)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Через воєнні дії, що протягом майже двох років тривають на території України, відбулась перевірка на міцність освітньої системи країни, зокрема й медичної. Дистанційне навчання, яке стало відповіддю на обмеження очної форми вивчення предметів для іноземних студентів, змусило шукати нові шляхи для реалізації освітнього процесу, що призвело до поширення технічних та програмних засобів, нових можливостей для освітніх інформаційних платформ, педагогічних технологій і методик навчання. Тому під час побудови персонального онлайн-заняття залишається необхідною умовою ефективна і якісна організація процесу навчання в режимі онлайн для формування стійких вмінь та навичок у здобувачів вищої медичної освіти. Набутий досвід кафедр Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в період карантину та досвід інших країн у проведенні онлайн-навчання допомагає викладачам удосконалювати методи подання інформації та покращення рівня знань іноземних студентів. Технічною базою для проведення онлайн-занять широко використовується платформа “Teams" на базі Microsoft Office. У статті проаналізована специфіка організації навчального процесу у здобувачів освіти з інших країн, що навчаються на кафедрі мікробіології онлайн в умовах воєнного стану. Означено етапи заняття і можливості донесення інформації до студента на кожному з них. Доведено, що дистанційне навчання має низку переваг і недоліків, але надає можливість опановувати курс мікробіології навіть під час війни без переривання навчального процесу. Незважаючи на те, що онлайн-навчання в умовах воєнного стану є вимушеним кроком, при грамотній організації процесу можливо цілком забезпечити право студентів на отримання якісної освіти
Due to the military actions more then 1,5 years on the territory of Ukraine, the strength of the medical education system was tested. Distance learning, which became the answer to the limitations of full-time form for foreign students, forced to look for new ways to implement the educational process, common technical and software tools, new opportunities for educational information platforms, pedagogical technologies and teaching methods. Therefore, in our time, the need for effective organization of distance learning, acquisition of new skills and abilities in building one's own online class remains very relevant. Acquired experience of the departments of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya during the quarantine and the experience of other countries in conducting online education helps teachers improve the methods of presenting information and improving the level of knowledge of foreign students. The online platform “Teams” based on Microsoft Office is widely used as the technical base for conducting online classes. The article analyzes the specifics of the organization of the educational process among students from other countries studying at the Department of Microbiology online under martial law. The stages of the lesson and the possibilities of conveying information to the student at each of them are defined. It has been proven that distance education has a number of advantages and disadvantages, but it provides an opportunity to master the course of microbiology even during the war without interrupting the educational process. Distance Learning it can and should take its place in the educational space, since with competent organization it can provide quality education that meets the requirements of today’s modern society
Дод.точки доступу:
Жорняк, О. І.
Колодій, С. А.
Крижановська, А. В.
Трофіменко, Ю. Ю.
Жорняк, П. В.
Буркот, В. М.
Кордон, Ю. В.

Вільних прим. немає