Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 4 Цікаві статті : Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10) Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14) Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18) Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21) Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24) Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28) Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31) Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34) Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36) Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38) Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42) Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46) Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49) Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53) Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55) Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57) Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60) Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63) Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84) Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68) Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71) Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74) Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76) Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78) Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80) Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81) Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Москаленко, В. Ф. Сергета, І. В. Яковлева, Л. В. Селіхова, Л. Г. Білай, І. М. Саварин, Т. В. Губенко, І. Я. Педанов, Ю. Ф. Грищук, Л. А. Бухтіярова, Н. В. Гіленко, І. О. Пішак, В. П. Сливка, Ю. І. Вакалюк, І. П. Івченко, Н. А. Прохоров, Є. В. Шанайда, М. І. Кліщ, І. М. Волосовець, О. П. Ковальчук, Л. Я. Вітенко, І. С. Лісовий, В. М. Шаповал, С. Д. Талалаєнко, О. М. Мисула, І. Р. Ліщенко, Н. О. Яворовський, О. П. Жученко, С. П. Бездітко, Н. В. Самура, Б. А. Шевченко, О. Т. Гоженко, А. І. Городецкий, В. Є. Бєленічев, І. Ф. Дем’янюк, Д. Г. Бажора, Ю. І. Олійник, О. В. Боцюрко, Ю. В. Пасечнік, А. М. Бєльська, О. А. Тюріна, В. Ф. Шідловський, В. О. Мельник, І. В. Капустник, В. А. Дмитрієва, С. М. Денисенко, О. П. Пашко, К. О. Усинська, О. С. Свінціцький, А. С. Зайцева, К. А. Міщенко, О. Я. Самура, Б. Б. Макулькін, Р. Ф. Корнага, С. І. Коробко, Д. Б. Ляховський, В. І. Булик, Р. Є. Звонар, П. П. Островський, І. М. Марків, І. М. Штанько, С. В. М’ясоєдов, В. В. Одринський, В. А. Борисова, Т. П. Кашуба, М. О. Дмітрієв, М. О. Герасимчук, П. О. Павлов, С. В. Галиця, В. В. Крижановський, О. А. Горлачов, М. І. Сакевич, П. П. Дудченко, М. О. Шкурупій, О. А. Діхтенко, Т. Г. Гайналь, Н. П. Якимчук, Р. В. Педенко, О. В. Гаріян, М. П. Міхалін, М. О. Шаламов, Р. В. Ралко, Т. О. Басій, Р. В. Шестова, О. П. Адоньєва, Н. М. Козак, Д. В. |