Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28)
Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46)
Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63)
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84)
Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68)
Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71)
Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74)
Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76)
Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78)
Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80)
Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81)
Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Москаленко, В. Ф.
Сергета, І. В.
Яковлева, Л. В.
Селіхова, Л. Г.
Білай, І. М.
Саварин, Т. В.
Губенко, І. Я.
Педанов, Ю. Ф.
Грищук, Л. А.
Бухтіярова, Н. В.
Гіленко, І. О.
Пішак, В. П.
Сливка, Ю. І.
Вакалюк, І. П.
Івченко, Н. А.
Прохоров, Є. В.
Шанайда, М. І.
Кліщ, І. М.
Волосовець, О. П.
Ковальчук, Л. Я.
Вітенко, І. С.
Лісовий, В. М.
Шаповал, С. Д.
Талалаєнко, О. М.
Мисула, І. Р.
Ліщенко, Н. О.
Яворовський, О. П.
Жученко, С. П.
Бездітко, Н. В.
Самура, Б. А.
Шевченко, О. Т.
Гоженко, А. І.
Городецкий, В. Є.
Бєленічев, І. Ф.
Дем’янюк, Д. Г.
Бажора, Ю. І.
Олійник, О. В.
Боцюрко, Ю. В.
Пасечнік, А. М.
Бєльська, О. А.
Тюріна, В. Ф.
Шідловський, В. О.
Мельник, І. В.
Капустник, В. А.
Дмитрієва, С. М.
Денисенко, О. П.
Пашко, К. О.
Усинська, О. С.
Свінціцький, А. С.
Зайцева, К. А.
Міщенко, О. Я.
Самура, Б. Б.
Макулькін, Р. Ф.
Корнага, С. І.
Коробко, Д. Б.
Ляховський, В. І.
Булик, Р. Є.
Звонар, П. П.
Островський, І. М.
Марків, І. М.
Штанько, С. В.
М’ясоєдов, В. В.
Одринський, В. А.
Борисова, Т. П.
Кашуба, М. О.
Дмітрієв, М. О.
Герасимчук, П. О.
Павлов, С. В.
Галиця, В. В.
Крижановський, О. А.
Горлачов, М. І.
Сакевич, П. П.
Дудченко, М. О.
Шкурупій, О. А.
Діхтенко, Т. Г.
Гайналь, Н. П.
Якимчук, Р. В.
Педенко, О. В.
Гаріян, М. П.
Міхалін, М. О.
Шаламов, Р. В.
Ралко, Т. О.
Басій, Р. В.
Шестова, О. П.
Адоньєва, Н. М.
Козак, Д. В.