Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко М., Сятиня М., Бабський А.
Назва : Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І)
Місце публікування : Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 4. - С. 53-59 (Шифр 21849/2007/4)
Предметні рубрики: Фармация-- ист
Аптечное законодательство
Украина
Этика фармацевтическая
Рекламирование
Дод.точки доступу:
Пономаренко, М.
Сятиня, М.
Бабський, А.