Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Пономаренко М., Сятиня М., Бабський А., Краснянська Т., Сятиня В., Олійник Н., Тернова О. Назва : Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації лікарських засобів та сучасні підходи до введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення 2) Місце публікування : Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 5. - С. 57-62 (Шифр 21849/2007/5) Предметні рубрики: Этика фармацевтическая-- закон Рекламирование-- закон Потребительских товаров безопасность-- закон Информации менеджмент-- закон Украина Дод.точки доступу: Пономаренко, М. Сятиня, М. Бабський, А. Краснянська, Т. Сятиня, В. Олійник, Н. Тернова, О. |