Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Банчук, М. В.
Воронено, Ю. В.
Педанов, Ю. Ф.
Шатило, В. Й.
Вадзюк, С. Н.
Владзимирський, А. В.
Ветютнева, Н. О.
Волошин, М. А.
Герасимюк, І. Є.
Гоженко, А. І.
Губський, Ю. І.
Гудима, А. А.
Гутор, Н. С.
Камінська, Т. М.
Климнюк, С. І.
Козаченко, О. В.
Олійник, О. В.
Пайкуш, М. А.
Рудень, В. В.
Сливко, Е. І.
Солонинко, І. І.
Тарасенко, Л. М.
Філіппова, Л. В.
Хара, М. Р.
Холодкова, О. Л.
Ястремська, С. О.
Бажора, Ю. І.
Боднар, Я. Я.
Васецька, Л. І.
Василевич, С. В.
Волков, К. С.
Волохова, Г. О.
Вороніна, Л. М.
Гейченко, В. П.
Гнатюк, М. С.
Гончарова, Н. Г.
Зіменковський, Б. С.
Зупанець, І. А.
Камков, В. П.
Кашуба, М. О.
Кащенко, О. А.
Ковальчук, Л. Є.
Козярін, І. П.
Кресюн, В. Й.
Крушинська, Т. Ю.
Личковський, Е. І.
Лобань, Г. А.
Опришко, В. І.
Павліченко, В. І.
Попов, О. Г.
Попович, А. П.
Посохова, К. А.
Пропіснова, В. В.
Романенко, М. І.
Самура, І. Б.
Сеник, Л. М.
Смольська, Л. Ю.
Стречень, Б. М.
Фіра, Л. С.
Черкасов, В. Г.
Шепітько, В. І.
Шульгай, А. Г.
Яковлева, В. О.
Яцина, О. В.
Талалаєнко, О. М.
Волосовець, О. П.
Сердюк, А. М.
Васьков, К. С.
Волкова, Н. М.
Лобас, В. М.
Гриценко, О. М.
Щербаков, М. С.
Боймиструк, І. І.
Кузьменко, І. А.
Задоріна, О. В.
Підгірний, В. В.
Сван, О. Б.
Громов, А. А.
Творко, М. С.
Гнатів, В. В.
Гутор, Т. Г.
Мельнікова, О. З.
Непорада, К. С.
Калібабчук, В. О.
Файфура, В. В.
Нескоромна, Н. В.
Підручна, С. Р.
Чеснокова, М. М.
Сельський, П. Р.
Якубишина, Л. В.
Герасимович, Е. В.
Волощенко, М. В.
Денисенко, О. В.
Данилевич, Ю. О.
Гжегоцький, М. Р.
Попов, С. Б.
Сахарова, Т. С.
Семенов, А. М.
Красовська, А. Г.
Пашко, К. О.
Шандра, О. А.
Козовий, Р. В.
Слободкін, В. І.
Стречень, С. Б.
Кременчуцький, Г. М.
Ємчик, Л. Ф.
Звягольська, І. М.
Зленко, О. Т.
Ємець, Т. І.
Десятський, В. В.
Галиця, В. В.
Мосейчук, І. П.
Мороз, В. А.
Крісанова, Н. В.
Бєлєнічев, І. Ф.
Богуславська, Л. Ф.
Корбут, Л. М.
Рощупкина, О. А.
Турковський, С. П.
Цехмістер, Я. В.
Беляева, О. М.
Ткачук, В. І.
Марчишин, С. М.
Лисаченко, О. Д.
Голяченко, О. М.
Бездітко, Н. В.
Герасимова, О. О.
Сергета, І. В.
Первак, М. Б.
Вітенко, І. С.
Мінцер, О. П.
Макулькін, Р. Ф.
Гордійчук, С. В.
Денефіль, О. В.
Дорохова, О. Т.
Тодорова, В. І.
Лебединець, М. Г.
Федонюк, Я. І.
Бабій, В. П.
Ягупова, А. С.
Шкільна, М. І.
Кравченко, В. І.
Ткачук, Н. І.
Чепіль, І. В.
Цицько, М. В.
Богуцька, Г. А.
Григоренко, В. К.
Сергієнко, В. П.
Бондаренко, Ю. І.
Гудіна, І. Г.
Острівка, О. І.
Шевеленкова, А. В.
Дацко, Т. В.
Пилипчук, Л. Б.
Андріїшин, О. П.
Загайко, А. Л.
Келеберденко, О. В.
Гнатюк, Р. М.
Безугла, Н. П.
Крицька, Г. А.
Чернюк, Н. В.
Хоменко, І. М.
Тимчишин, О. Л.
Юргель, Л. Г.
Драчук, М. І.
Федорченко, В. І.
Коваленко, О. Ю.
Приходько, О. Б.
Кошельник, О. Л.
Олещук, О. М.
Рудько, Н. П.
Тихоновський, О. В.
Щолоков, Г. В.
Соколова, Л. В.
Білаш, С. М.
Панчшиин, Н. Я.
Ткачова, О. В.
Краснова, Л. І.
Мельник, І. В.
Вдовиченко, Ю. П.
Вернер, О. М.
Краснов, В. В.
Коблянська, А. В.
Копетчук, В. А.
Леонченко, Н. П.
Свиридюк, В. В.
Шатило, Ю. В.
Якобчук, А. В.
Зятковська, Н. Є.
Папінко, І. Я.
Паньків, І. Б.
Отченашенко, В. А.
Марусенко, И. О.
Баланда, П. П.
Мощич, О. П.
Паршина, Н. І.
Артюх, О. В.
Штанько, І. Ф.
Ющак, М. В.
Говда, Р. В.
Котюжинська, С. Г.
Коваленко, Л. Г.
Свірський, О. О.
Сударикова, Л. Г.
Стеченко, О. В.
Гарасимів, О. І.
Рубас, Р. М.
Котляренко, Л. Т.
Малярчук, А. Р.
Романюк, Л. Б.
Покришко, О. В.
Бігуняк, Т. В.
Недошишко, Х. Ю.
Костів, О. І.
Оліщук, В. В.
Іванченко, О. З.
Білець, М. В.
Омельченко, О. Є.
Прислопська, Н. М.
Потіха, Н. Я.
Волошин, В. Д.
Головата, Т. К.
Андрійчук, О. В.
Фурдела, М. Я.
Марусенко, Н. А.
Довбуш, А. В.
Довгалюк, А. І.
Тупол, Л. Д.
Стрельченко, К. В.
Сенюк, І. В.
Шоно, Н. А.
Ковальчук, М. Ф.
Слабий, О. Б.
Шев’як, П. І.
Отрішко, І. А.
Козак, М. О.
Кондратюк, В. А.
Рега, Н. І.
Лотоцька, О. В.
Сопель, О. М.
Смачило, О. М.
Зятковська, О. Я.
Флекей, Н. В.
Ярема, О. М.
Полянська, В. П.
Ганчо, О. В.
Костіч, О. О.
Книш, О. В.
Коваленко, Н. П.
Зачепило, С. В.
Хомяк, Н. В.
Стеблюк, М. В.
Титова, Л. М.
Ославська, Т. М.
Горовенко, В. І.
Шевчук, О. О.
Черняшова, В. В.
Білоконь, Л. Є.
Макоїд, О. Б.
Самура, Б. Б.
Міріц, О. Є.
Лихацький, П. Г.
Єрошенко, Г. А.
Пелипенко, Л. Б.
Єрьоміна, Н. Ф.
Кривега, Л. Г.
Стецук, Є. В.
Пирог-Заказнікова, А. В.
Смірнова, В. Л.
Литвинова, О. Н.
Романюк, Л. М.
Лісовська, И. О.
Федчишин, Н. Є.
Міщенко, О. Я.
Фещук, Н. М.
Редчіц, М. А.
Григорчук, Л. І.
Безрукова, Н. Ю.
Зайцева, К. А.