Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3 Цікаві статті : Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10) Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15) Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18) Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21) Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141) Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25) Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28) Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31) Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33) Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36) Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38) Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40) Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43) Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45) Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48) Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51) Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54) Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58) Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60) Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65) Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70) Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72) Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75) Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77) Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82) Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85) Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88) Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90) Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91) Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92) Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93) Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95) Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95) Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97) Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98) Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99) Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100) Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101) Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102) Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103) Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104) Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105) Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106) Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107) Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107) Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108) Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109) Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110) Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111) Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112) Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113) Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114) Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115) Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116) Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117) Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118) Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119) Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120) Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121) Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122) Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123) Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124) Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125) Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126) Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127) Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128) Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129) Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130) Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131) Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132) Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133) Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134) Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135) Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136) Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137) Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138) Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139) Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Банчук, М. В. Воронено, Ю. В. Педанов, Ю. Ф. Шатило, В. Й. Вадзюк, С. Н. Владзимирський, А. В. Ветютнева, Н. О. Волошин, М. А. Герасимюк, І. Є. Гоженко, А. І. Губський, Ю. І. Гудима, А. А. Гутор, Н. С. Камінська, Т. М. Климнюк, С. І. Козаченко, О. В. Олійник, О. В. Пайкуш, М. А. Рудень, В. В. Сливко, Е. І. Солонинко, І. І. Тарасенко, Л. М. Філіппова, Л. В. Хара, М. Р. Холодкова, О. Л. Ястремська, С. О. Бажора, Ю. І. Боднар, Я. Я. Васецька, Л. І. Василевич, С. В. Волков, К. С. Волохова, Г. О. Вороніна, Л. М. Гейченко, В. П. Гнатюк, М. С. Гончарова, Н. Г. Зіменковський, Б. С. Зупанець, І. А. Камков, В. П. Кашуба, М. О. Кащенко, О. А. Ковальчук, Л. Є. Козярін, І. П. Кресюн, В. Й. Крушинська, Т. Ю. Личковський, Е. І. Лобань, Г. А. Опришко, В. І. Павліченко, В. І. Попов, О. Г. Попович, А. П. Посохова, К. А. Пропіснова, В. В. Романенко, М. І. Самура, І. Б. Сеник, Л. М. Смольська, Л. Ю. Стречень, Б. М. Фіра, Л. С. Черкасов, В. Г. Шепітько, В. І. Шульгай, А. Г. Яковлева, В. О. Яцина, О. В. Талалаєнко, О. М. Волосовець, О. П. Сердюк, А. М. Васьков, К. С. Волкова, Н. М. Лобас, В. М. Гриценко, О. М. Щербаков, М. С. Боймиструк, І. І. Кузьменко, І. А. Задоріна, О. В. Підгірний, В. В. Сван, О. Б. Громов, А. А. Творко, М. С. Гнатів, В. В. Гутор, Т. Г. Мельнікова, О. З. Непорада, К. С. Калібабчук, В. О. Файфура, В. В. Нескоромна, Н. В. Підручна, С. Р. Чеснокова, М. М. Сельський, П. Р. Якубишина, Л. В. Герасимович, Е. В. Волощенко, М. В. Денисенко, О. В. Данилевич, Ю. О. Гжегоцький, М. Р. Попов, С. Б. Сахарова, Т. С. Семенов, А. М. Красовська, А. Г. Пашко, К. О. Шандра, О. А. Козовий, Р. В. Слободкін, В. І. Стречень, С. Б. Кременчуцький, Г. М. Ємчик, Л. Ф. Звягольська, І. М. Зленко, О. Т. Ємець, Т. І. Десятський, В. В. Галиця, В. В. Мосейчук, І. П. Мороз, В. А. Крісанова, Н. В. Бєлєнічев, І. Ф. Богуславська, Л. Ф. Корбут, Л. М. Рощупкина, О. А. Турковський, С. П. Цехмістер, Я. В. Беляева, О. М. Ткачук, В. І. Марчишин, С. М. Лисаченко, О. Д. Голяченко, О. М. Бездітко, Н. В. Герасимова, О. О. Сергета, І. В. Первак, М. Б. Вітенко, І. С. Мінцер, О. П. Макулькін, Р. Ф. Гордійчук, С. В. Денефіль, О. В. Дорохова, О. Т. Тодорова, В. І. Лебединець, М. Г. Федонюк, Я. І. Бабій, В. П. Ягупова, А. С. Шкільна, М. І. Кравченко, В. І. Ткачук, Н. І. Чепіль, І. В. Цицько, М. В. Богуцька, Г. А. Григоренко, В. К. Сергієнко, В. П. Бондаренко, Ю. І. Гудіна, І. Г. Острівка, О. І. Шевеленкова, А. В. Дацко, Т. В. Пилипчук, Л. Б. Андріїшин, О. П. Загайко, А. Л. Келеберденко, О. В. Гнатюк, Р. М. Безугла, Н. П. Крицька, Г. А. Чернюк, Н. В. Хоменко, І. М. Тимчишин, О. Л. Юргель, Л. Г. Драчук, М. І. Федорченко, В. І. Коваленко, О. Ю. Приходько, О. Б. Кошельник, О. Л. Олещук, О. М. Рудько, Н. П. Тихоновський, О. В. Щолоков, Г. В. Соколова, Л. В. Білаш, С. М. Панчшиин, Н. Я. Ткачова, О. В. Краснова, Л. І. Мельник, І. В. Вдовиченко, Ю. П. Вернер, О. М. Краснов, В. В. Коблянська, А. В. Копетчук, В. А. Леонченко, Н. П. Свиридюк, В. В. Шатило, Ю. В. Якобчук, А. В. Зятковська, Н. Є. Папінко, І. Я. Паньків, І. Б. Отченашенко, В. А. Марусенко, И. О. Баланда, П. П. Мощич, О. П. Паршина, Н. І. Артюх, О. В. Штанько, І. Ф. Ющак, М. В. Говда, Р. В. Котюжинська, С. Г. Коваленко, Л. Г. Свірський, О. О. Сударикова, Л. Г. Стеченко, О. В. Гарасимів, О. І. Рубас, Р. М. Котляренко, Л. Т. Малярчук, А. Р. Романюк, Л. Б. Покришко, О. В. Бігуняк, Т. В. Недошишко, Х. Ю. Костів, О. І. Оліщук, В. В. Іванченко, О. З. Білець, М. В. Омельченко, О. Є. Прислопська, Н. М. Потіха, Н. Я. Волошин, В. Д. Головата, Т. К. Андрійчук, О. В. Фурдела, М. Я. Марусенко, Н. А. Довбуш, А. В. Довгалюк, А. І. Тупол, Л. Д. Стрельченко, К. В. Сенюк, І. В. Шоно, Н. А. Ковальчук, М. Ф. Слабий, О. Б. Шев’як, П. І. Отрішко, І. А. Козак, М. О. Кондратюк, В. А. Рега, Н. І. Лотоцька, О. В. Сопель, О. М. Смачило, О. М. Зятковська, О. Я. Флекей, Н. В. Ярема, О. М. Полянська, В. П. Ганчо, О. В. Костіч, О. О. Книш, О. В. Коваленко, Н. П. Зачепило, С. В. Хомяк, Н. В. Стеблюк, М. В. Титова, Л. М. Ославська, Т. М. Горовенко, В. І. Шевчук, О. О. Черняшова, В. В. Білоконь, Л. Є. Макоїд, О. Б. Самура, Б. Б. Міріц, О. Є. Лихацький, П. Г. Єрошенко, Г. А. Пелипенко, Л. Б. Єрьоміна, Н. Ф. Кривега, Л. Г. Стецук, Є. В. Пирог-Заказнікова, А. В. Смірнова, В. Л. Литвинова, О. Н. Романюк, Л. М. Лісовська, И. О. Федчишин, Н. Є. Міщенко, О. Я. Фещук, Н. М. Редчіц, М. А. Григорчук, Л. І. Безрукова, Н. Ю. Зайцева, К. А. |