Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.5-13.)
Мисула І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.14-16.)
Ващенко Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України/ Н. М. Ващенко (стр.17-18.)
Хурані І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці/ І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін (стр.19-23.)
Ковальчук О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.24-26.)
Гіленко І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.27-30.)
Соколова Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.31-33.)
Поляков А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] (стр.34-35.)
Гжегоцький М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.36-38.)
Ремінецький Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду/ Б. Я. Ремінецький [и др.] (стр.38-39.)
Ємельяненко І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті/ І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко (стр.40-42.)
Воронцова Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО/ Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.43-44.)
Паласюк Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів/ Г. Б. Паласюк [и др.] (стр.44-46.)
Попадинець Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін/ Г. О. Попадинець (стр.47-51.)
Шульгіна В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/ В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.52-54.)
Шейко В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу/ В. Д. Шейко [и др.] (стр.54-56.)
Панченко М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1/ М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник (стр.57-60.)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.
Мисула, І. Р.
Ващенко, Н. М.
Хурані, І. Ф.
Ковальчук, О. Л.
Гіленко, І. О.
Соколова, Л. В.
Поляков, А. Є.
Гжегоцький, М. Р.
Ремінецький, Б. Я.
Ємельяненко, І. В.
Воронцова, Л. Л.
Паласюк, Г. Б.
Попадинець, Г. О.
Шульгіна, В. В.
Шейко, В. Д.
Панченко, М. С.
Мінцер, О. П.
Шульгай, А. Г.
Ковальчук, А. П.
Гнатюк, М. С.
Дем’янюк, Д. Г.
Кліщ, І. М.
Ковальчук, Л. І.
Петришин, Ю. С.
Герасимюк, І. Є.
Воронич-Семченко, Н. М.
Семенцов, О. С.
Шумко, Б. І.
Ляховський, В. І.
Ольховська, Л. П.
Краснов, В. В.
Загричук, Г. Я.
Какарькін, О. Я.
Шев’як, П. І.
Тюріна, В. Ф.
Муравська, О. М.
Ковальчук, С. М.
Федонюк, Я. І.
Бобак, М. І.
Федонюк, Л. Я.
Парафейник, Т. Г.
Корда, М. М.
Вадзюк, С. Н.
Шульгай, О. М.
Слабий, О. Б.
Ковальчук, М. Ф.
Данилевич, Ю. О.
Гаргула, В. Д.
Крижановський, О. А.
Горлачов, М. І.
Сакевич, П. П.
Дудченко, М. О.
Шкурупій, О. А.
Діхтенко, Т. Г.
Марків, І. М.
Цяпа, Ю. М.
Мандзій, З. П.
Прокопова, Т. М.
Мисаковець, О. Г.
Терлецька, О. І.
Паніна, Л. В.
Чупашко, О. І.
Пришляк, А. М.
Бурий, В. В.
Прокоп, І. А.
Данилишина, Н. І.
Кліщ, Г. І.
Крижановський, О. А.
Сакевич, П. П.