Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Митник З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришинець В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Митник, З. М.
Лазоришинець, В. В.
Ковальчук, Л. Я.
Ковальчук, Р. Л.
Банчук, М. В.
Волосовець, О. П.
Вітенко, І. С.
Москаленко, В. Ф.
Вороненко, Ю. В.
Казаков, В. М.
Черних, В. П.
Чекман, І. С.
Ждан, В. М.
Андрейчин, М. А.
Біловол, О. М.
Бобирьов, В. М.
Вакуленко, І. П.
Глушко, Л. В.
Гуменюк, О. М.
Дзяк, Г. В.
Запорожан, В. М.
Зіменковський, Б. С.
Іваченко, В. К.
Іоффе, І. В.
Колесник, Ю. М.
Лісовий, В. М.
Мисула, І. Р.
Мінцер, О. П.
Нейко, Є. М.
Никоненко, О. С.
Притуло, О. О.
Талаєнко, Ю. О.
Фомін, П. Д.
Хвисюк, О. М.
Швед, М. І.
Гребеник, М. В.
Шумко, Б. І.
Семеренко, А. О.
Стубайло, Т. С.
Ходорчук, А. Я.
Розенфельд, Л. Г.
Кундієв, Ю. І.
Телеки, М. М.
Марценюк, В. П.
Булах, І. Є.
Яворовський, О. П.
Талаєнко, О. М.
Гриценко, І. С.
Вишневська, Н. Ю.
Муляр, Л. А.
Первак, М. Б.
Гуменюк, Л. М.
Чаплинська, Н. В.
Цюра, С. Б.
Перцева, Т. О.
Кресюн, В. Й.
Гжегоцький, М. Р.
Налапко, Ю. І.
Шор, Н. А.
Беденюк, А. Д.
Нерянов, Ю. М.
Капустник, В. А.
Загричук, Г. Я.
Шаповал, С. Д.
Проніна, Н. В.
Міронович, Є. Д.
Шепетько, Є. М.
Марченко, В. Г.
Бондар, Л. П.
Масик, О. М.
Федонюк, Л. Я.
Аймедов, К. В.
Фещенко, І. І.
Пиріг, Л. А.
Стаханська, О. О.
Остапюк, Л. І.
Огарь, С. В.
Білаш, С. М.
Завіднюк, Н. Г.
Петрова, Т. А.
Танасічук-Гажиєва, Н. В.
Позур, Н. З.
Гуменюк, В. В.
Науменко, Л. Ю.
Бажора, Ю. І.
Солонинко, І. І.
Андреєва, І. В.
Олійник, О. В.
Унольт, Л. Б.
Федоров, С. В.
Дмитрієва, С. М.
Сосновський, Ю. В.
Дбіжа, Л.
Повч, О. А.
Целуйко, В. Й.
Мазур, Л. П.
Самогальська, О. Є.
Пахмурний, В. А.
Старча, Т. М.
Петрова, К. І.
Клоченко, І. В.
П’ятницький, Ю. С.
Пустовойтова, А. Л.
Дзюба, О. М.
Чернишенко, Т. І.
Подрушняк, В. Б.
Фисун, Ю. І.
Стецюк, Є. С.
Бочерикова, Є. С
Щербина, Л. В.
Кочет, О. М.
Петрашенко, П. Р.
П’ятницький, Ю. С.
Віннік, Л. М.
Сидорова, А. І.
Івахів, О. Л.
Васильєва, Н. А.
Копча, В. С.
Івахів, Ю. О.
Ничик, Н. А.
Іщук, І. С.
Качор, В. О.
Луцук, О. С.
Коробчанський, В. О.
Воронцов, М. П.
Власова, О. В.
Ляховський, В. І.
Рябушко, М. М.
Островська, Г. Ю.
Вахненко, А. В.
Губенко, О. В.
Котлубєй, О. В.
Скриннікова, І. П.
Ткаченко, Г. Д.
Оборнєв, О. Л.
Долгополова, І. М.
Гавриш, Т. Ю.
Горбунова, Г. В.
Канюка, Г. С.
Гончарук, С. Ф.
Чернецька, О. В.
Хунов, Ю. А.
Зельоний, І. І.
Жаданов, В. І.
Гнатів, В. В.
Чепіль, І. В.
Костів, О. І.
Шульгай, А. Г.
Нагірний, Я. П.
Соколова, Л. В.
Котляренко, Л. Т.
Пришляк, А. М.
Мізюк, М. І.
Чірський, М. В.
Князева, Н. В.
Бельський, О. Б.
Боб, А. О.
Наумова, Л. В.
Радецька, Л. В.
Василюк, В. М.
Смачило, І. В.
Гриценко, С. Й.
Бондар, Р. Я.
Лазарчук, Т. Б.
Бузько, Є. Ф.