Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 2 Цікаві статті : Митник З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10) Лазоришинець В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.10-17) Лазоришинець В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20) Лазоришинець В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22) Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27) Ковальчук Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-30) Ковальчук Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33) Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42) Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46) Вітенко І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49) Ковальчук Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59) Москаленко В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63) Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65) Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68) Черних В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72) Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74) Ждан В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78) Андрейчин М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82) Біловол О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85) Бобирьов В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88) Вакуленко І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91) Вітенко І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93) Глушко Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96) Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99) Дзяк Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101) Запорожан В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104) Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106) Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109) Іоффе І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111) Ковальчук Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116) Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119) Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123) Мисула І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127) Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130) Нейко Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132) Никоненко О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133) Притуло О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135) Талаєнко Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137) Фомін П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139) Хвисюк О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142) Швед М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145) Гребеник М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148) Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150) Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151) Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153) Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156) Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Митник, З. М. Лазоришинець, В. В. Ковальчук, Л. Я. Ковальчук, Р. Л. Банчук, М. В. Волосовець, О. П. Вітенко, І. С. Москаленко, В. Ф. Вороненко, Ю. В. Казаков, В. М. Черних, В. П. Чекман, І. С. Ждан, В. М. Андрейчин, М. А. Біловол, О. М. Бобирьов, В. М. Вакуленко, І. П. Глушко, Л. В. Гуменюк, О. М. Дзяк, Г. В. Запорожан, В. М. Зіменковський, Б. С. Іваченко, В. К. Іоффе, І. В. Колесник, Ю. М. Лісовий, В. М. Мисула, І. Р. Мінцер, О. П. Нейко, Є. М. Никоненко, О. С. Притуло, О. О. Талаєнко, Ю. О. Фомін, П. Д. Хвисюк, О. М. Швед, М. І. Гребеник, М. В. Шумко, Б. І. Семеренко, А. О. Стубайло, Т. С. Ходорчук, А. Я. Розенфельд, Л. Г. Кундієв, Ю. І. Телеки, М. М. Марценюк, В. П. Булах, І. Є. Яворовський, О. П. Талаєнко, О. М. Гриценко, І. С. Вишневська, Н. Ю. Муляр, Л. А. Первак, М. Б. Гуменюк, Л. М. Чаплинська, Н. В. Цюра, С. Б. Перцева, Т. О. Кресюн, В. Й. Гжегоцький, М. Р. Налапко, Ю. І. Шор, Н. А. Беденюк, А. Д. Нерянов, Ю. М. Капустник, В. А. Загричук, Г. Я. Шаповал, С. Д. Проніна, Н. В. Міронович, Є. Д. Шепетько, Є. М. Марченко, В. Г. Бондар, Л. П. Масик, О. М. Федонюк, Л. Я. Аймедов, К. В. Фещенко, І. І. Пиріг, Л. А. Стаханська, О. О. Остапюк, Л. І. Огарь, С. В. Білаш, С. М. Завіднюк, Н. Г. Петрова, Т. А. Танасічук-Гажиєва, Н. В. Позур, Н. З. Гуменюк, В. В. Науменко, Л. Ю. Бажора, Ю. І. Солонинко, І. І. Андреєва, І. В. Олійник, О. В. Унольт, Л. Б. Федоров, С. В. Дмитрієва, С. М. Сосновський, Ю. В. Дбіжа, Л. Повч, О. А. Целуйко, В. Й. Мазур, Л. П. Самогальська, О. Є. Пахмурний, В. А. Старча, Т. М. Петрова, К. І. Клоченко, І. В. П’ятницький, Ю. С. Пустовойтова, А. Л. Дзюба, О. М. Чернишенко, Т. І. Подрушняк, В. Б. Фисун, Ю. І. Стецюк, Є. С. Бочерикова, Є. С Щербина, Л. В. Кочет, О. М. Петрашенко, П. Р. П’ятницький, Ю. С. Віннік, Л. М. Сидорова, А. І. Івахів, О. Л. Васильєва, Н. А. Копча, В. С. Івахів, Ю. О. Ничик, Н. А. Іщук, І. С. Качор, В. О. Луцук, О. С. Коробчанський, В. О. Воронцов, М. П. Власова, О. В. Ляховський, В. І. Рябушко, М. М. Островська, Г. Ю. Вахненко, А. В. Губенко, О. В. Котлубєй, О. В. Скриннікова, І. П. Ткаченко, Г. Д. Оборнєв, О. Л. Долгополова, І. М. Гавриш, Т. Ю. Горбунова, Г. В. Канюка, Г. С. Гончарук, С. Ф. Чернецька, О. В. Хунов, Ю. А. Зельоний, І. І. Жаданов, В. І. Гнатів, В. В. Чепіль, І. В. Костів, О. І. Шульгай, А. Г. Нагірний, Я. П. Соколова, Л. В. Котляренко, Л. Т. Пришляк, А. М. Мізюк, М. І. Чірський, М. В. Князева, Н. В. Бельський, О. Б. Боб, А. О. Наумова, Л. В. Радецька, Л. В. Василюк, В. М. Смачило, І. В. Гриценко, С. Й. Бондар, Р. Я. Лазарчук, Т. Б. Бузько, Є. Ф. |