Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 4 Цікаві статті : Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.) Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.) Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.) Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.) Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.) Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.) Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.) Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.) Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.) Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.) Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.) Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.) Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.) Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.) Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.) Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.) Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.) Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.) Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.) Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.) Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.) Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.) Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.) Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.) Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.) Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.) Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.) Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.) Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.) Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.) Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.) Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.) Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.) Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.) Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.) Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.) Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.) Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100) Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.) Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.) Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.) Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.) Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Огарь, С. В. Чекман, І. С. Хомазюк, Т. А. Ульянов, В. О. Сорокман, Т. В. Сон, А. С. Грицан, Л. Д. Бондаренко, Н. М. Ільницька, Л. А. Білай, І. М. Гребенник, М. В. Василюк, В. М. Іванець, Л. М. Воронич-Семченко, Н. М. Бобирьов, В. М. Чечотіна, С. Ю. Кузякіна, Н. Є. Новосьолова, Н. Ф. Андрейчин, С. М. Банадига, Н. В. Білик, Л. С. Гнатюк, М. С. Господарський, І. Я. Гощинський, В. Б. Дзюбановський, І. Я. Климнюк, С. І. Мазур, П. Є. Мандзій, З. П. Марчишин, С. М. Олійник, О. В. Пайкуш, М. А. Сагаль, І. Р. Сміян, С. І. Ткачук, О. В. Швидкий, О. В. Шегедин, М. Б. Шкробот, С. І. Шпонька, І. С. Савула, М. М. Свиридюк, В. З. Пляка, Л. В. Горчакова, Н. О. Борисова, І. С. Бреус, В. Є. Сокольник, С. В. Добровольський, В. В. Кабачний, В. І. Терещук, Б. П. Шумлянський, І. В. Дарій, В. І. Криськів, О. І. Бондар, Л. П. Поляк, О. Б. Багрій, М. М. Дев’яткіна, Т. О. Чикор, Т. О. Руда, М. М. Рогальський, І. О. Слободян, Н. Є. Слабий, О. Б. Ястремська, С. О. Корильчук, Н. І. Бенедикт, В. В. Ткачук, Н. І. Голуб, Г. Р. Горошко, Є. Л. Мишаківська, Л. С. Кліщ, І. М. Шнайда, М. І. Лавра, О. Г. Личковський, Е. І. Боярчук, О. Р. Слаба, У. С. Мислицький, В. Ф. Будь, Н. В. Смачило, І. С. Венгер, О. П. Мілевська-Вовчук, Л. С. Короленко, Г. С. Сливка, Ю. І. Копетчук, В. А. Березуцький, В. І. Швигар, Л. В. Горанський, Ю. І. Томаровська, Т. О. Черешнєва, Є. В. Січкоріз, О. Є. Рижов, О. А. Бабінець, Л. С. Мартинюк, Л. П. Важнича, О. М. Колот, Е. Г. Чернець, Т. Ю. Гнатюк, Р. М. Коноваленко, С. О. Боцюк, Н. Є. П’ятночка, В. І. Романюк, Л. Б. Кралюк, О. С. Кузнець, О. С. Тюріна, В. Ф. Грималюк, О. І. Юзьків, Л. Р. Ткачук, С. С. Смашна, О. Є. Салій, З. В. Козлов, С. В. Яворський, П. В. Єгоров, К. Ю. Караванська, І. Л. Перькова, Г. В. Стоянов, О. М. Лебідь, О. П. Чемересюк, І. Г. Хрущ, О. В. Хубєтова, І. В. Райкова, Т. С. Бушуєва, І. В. Демченко, В. О. Зарічнп, Т. П. Білоус, М. В. Кандибей, Н. В. Пругло, Є. С. Творко, В. М. Наумова, Л. В. Радецька, Л. В. Кравчук, Н. В. Василюк, В. В. Лихацька, Т. В. Смачило, І. В. Гаврилюк, М. Є. Ярема, Н. З. Бількевич, Н. А. Бугай, Б. Г. Бутвін, І. М. Верещагіна, Н. Я. Хабарова, Н. А. Ковальчук, М. Ф. Данилевич, Ю. О. Шев’як, П. І. Гаргула, Т. І. Рега, Н. І. Криницька, І. Я. Максимова, В. В. Локай, Б. А. Галіяш, Н. Б. Креховська-Лепявко, О. М. Яворська, І. В. Петренко, Н. В. Городецький, В. Є. Боровик, І. О. Корильчук, Т. Б. Ляшенко, І. І. Перейма, В. Р. Бенца, О. І. Герасимець, Ю. М. Свистун, Р. В. Луговий, О. Б. Поляцко, К. Г. Нагірний, Я. П. Творко, М. С. Малярчук, Г. Р. Борак, В. П. Марків, І. М. Цяпа, Ю. М. Мерецька, І. В. Лихацька, В. О. Гаріян, М. П. Кернична, І. З. Демидяк, О. Л. Бердей, Т. С. Щур, М. І. Буцкин, Л. В. Борак, В. В. Лепявко, А. А. Коморовський, Р. Р. Бондар, Р. Я. Гусак, С. Р. Антохіна, С. І. Лєньков, О. М. Кузнєцова, О. В. Ясінська, О. В. Несторович, Я. М. Сновида, Л. Т. Мисула, Ю. І. Гара, І. І. Бударна, О. Ю. Сохор, Н. Р. Мисула, М. С. Гриценко, П. О. Алексеєнко, О. О. Сулоєв, К. М. Федченко, М. П. Мальцев, І. О. Легеза, О. А. Чекан, С. М. Бондарева, В. О. Гордійчук, С. В. Горай, О. В. Махновська, І. Р. |