Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Огарь, С. В.
Чекман, І. С.
Хомазюк, Т. А.
Ульянов, В. О.
Сорокман, Т. В.
Сон, А. С.
Грицан, Л. Д.
Бондаренко, Н. М.
Ільницька, Л. А.
Білай, І. М.
Гребенник, М. В.
Василюк, В. М.
Іванець, Л. М.
Воронич-Семченко, Н. М.
Бобирьов, В. М.
Чечотіна, С. Ю.
Кузякіна, Н. Є.
Новосьолова, Н. Ф.
Андрейчин, С. М.
Банадига, Н. В.
Білик, Л. С.
Гнатюк, М. С.
Господарський, І. Я.
Гощинський, В. Б.
Дзюбановський, І. Я.
Климнюк, С. І.
Мазур, П. Є.
Мандзій, З. П.
Марчишин, С. М.
Олійник, О. В.
Пайкуш, М. А.
Сагаль, І. Р.
Сміян, С. І.
Ткачук, О. В.
Швидкий, О. В.
Шегедин, М. Б.
Шкробот, С. І.
Шпонька, І. С.
Савула, М. М.
Свиридюк, В. З.
Пляка, Л. В.
Горчакова, Н. О.
Борисова, І. С.
Бреус, В. Є.
Сокольник, С. В.
Добровольський, В. В.
Кабачний, В. І.
Терещук, Б. П.
Шумлянський, І. В.
Дарій, В. І.
Криськів, О. І.
Бондар, Л. П.
Поляк, О. Б.
Багрій, М. М.
Дев’яткіна, Т. О.
Чикор, Т. О.
Руда, М. М.
Рогальський, І. О.
Слободян, Н. Є.
Слабий, О. Б.
Ястремська, С. О.
Корильчук, Н. І.
Бенедикт, В. В.
Ткачук, Н. І.
Голуб, Г. Р.
Горошко, Є. Л.
Мишаківська, Л. С.
Кліщ, І. М.
Шнайда, М. І.
Лавра, О. Г.
Личковський, Е. І.
Боярчук, О. Р.
Слаба, У. С.
Мислицький, В. Ф.
Будь, Н. В.
Смачило, І. С.
Венгер, О. П.
Мілевська-Вовчук, Л. С.
Короленко, Г. С.
Сливка, Ю. І.
Копетчук, В. А.
Березуцький, В. І.
Швигар, Л. В.
Горанський, Ю. І.
Томаровська, Т. О.
Черешнєва, Є. В.
Січкоріз, О. Є.
Рижов, О. А.
Бабінець, Л. С.
Мартинюк, Л. П.
Важнича, О. М.
Колот, Е. Г.
Чернець, Т. Ю.
Гнатюк, Р. М.
Коноваленко, С. О.
Боцюк, Н. Є.
П’ятночка, В. І.
Романюк, Л. Б.
Кралюк, О. С.
Кузнець, О. С.
Тюріна, В. Ф.
Грималюк, О. І.
Юзьків, Л. Р.
Ткачук, С. С.
Смашна, О. Є.
Салій, З. В.
Козлов, С. В.
Яворський, П. В.
Єгоров, К. Ю.
Караванська, І. Л.
Перькова, Г. В.
Стоянов, О. М.
Лебідь, О. П.
Чемересюк, І. Г.
Хрущ, О. В.
Хубєтова, І. В.
Райкова, Т. С.
Бушуєва, І. В.
Демченко, В. О.
Зарічнп, Т. П.
Білоус, М. В.
Кандибей, Н. В.
Пругло, Є. С.
Творко, В. М.
Наумова, Л. В.
Радецька, Л. В.
Кравчук, Н. В.
Василюк, В. В.
Лихацька, Т. В.
Смачило, І. В.
Гаврилюк, М. Є.
Ярема, Н. З.
Бількевич, Н. А.
Бугай, Б. Г.
Бутвін, І. М.
Верещагіна, Н. Я.
Хабарова, Н. А.
Ковальчук, М. Ф.
Данилевич, Ю. О.
Шев’як, П. І.
Гаргула, Т. І.
Рега, Н. І.
Криницька, І. Я.
Максимова, В. В.
Локай, Б. А.
Галіяш, Н. Б.
Креховська-Лепявко, О. М.
Яворська, І. В.
Петренко, Н. В.
Городецький, В. Є.
Боровик, І. О.
Корильчук, Т. Б.
Ляшенко, І. І.
Перейма, В. Р.
Бенца, О. І.
Герасимець, Ю. М.
Свистун, Р. В.
Луговий, О. Б.
Поляцко, К. Г.
Нагірний, Я. П.
Творко, М. С.
Малярчук, Г. Р.
Борак, В. П.
Марків, І. М.
Цяпа, Ю. М.
Мерецька, І. В.
Лихацька, В. О.
Гаріян, М. П.
Кернична, І. З.
Демидяк, О. Л.
Бердей, Т. С.
Щур, М. І.
Буцкин, Л. В.
Борак, В. В.
Лепявко, А. А.
Коморовський, Р. Р.
Бондар, Р. Я.
Гусак, С. Р.
Антохіна, С. І.
Лєньков, О. М.
Кузнєцова, О. В.
Ясінська, О. В.
Несторович, Я. М.
Сновида, Л. Т.
Мисула, Ю. І.
Гара, І. І.
Бударна, О. Ю.
Сохор, Н. Р.
Мисула, М. С.
Гриценко, П. О.
Алексеєнко, О. О.
Сулоєв, К. М.
Федченко, М. П.
Мальцев, І. О.
Легеза, О. А.
Чекан, С. М.
Бондарева, В. О.
Гордійчук, С. В.
Горай, О. В.
Махновська, І. Р.