Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 2 Цікаві статті : Бондаренко Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль/ Ю. І. Бондаренко (стр.5-87) Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8) Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12) Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18) Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24) Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26) Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33) Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37) Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40) Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43) Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43) Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45) Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47) Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51) Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53) Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58) Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61) Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65) Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67) Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72) Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74) Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78) Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80) Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82) Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Бондаренко, Ю. І. Толстанов, О. К. Осійчук, М. С. Вороненко, Ю. В. Ковальчук, Л. Я. Мороз, В. М. Запорожан, В. М. Амосова, К. М. Лісовий, В. М. Черних, В. П. Ждан, В. М. Думанський, Ю. В. Никоненко, О. С. Колесник, Ю. М. Дзяк, Г. В. Хвисюк, О. М. Зіменковський, Б. С. Івченко, В. К. Рожко, М. М. Бойчук, Т. М. Децик, О. З. Поканевич, О. В. Гонський, Я. І. Волосовець, О. П. Латишев, Є. Є. Гумінський, Ю. Й. Мостбауер, Г. В. Капустник, в. а. Гриценко, І. С. Бобирьов, В. М. Івнєв, Б. Б. Шаповал, С. Д. Нерянов, Ю. М. Перцева, Т. О. Марченко, В. Г. Гжегоцький, М. Р. Сімрок, В. В. Ерстенюк, Г. М. Геруш, І. В. Мінцер, О. П. Матяш, М. М. Лотоцька, О. В. Булах, І. Є. П’ятницький, Ю. С. Михальчук, В. М. Фоміна, Л. В. Калініна, С. Ю. Завгородній, І. В. Огарь, С. В. Білаш, С. М. Первак, М. Б. Дмитрієва, С. М. Авраменко, М. О. Науменко, Л. Ю. Жеребкін, В. В. Варивода, Є. С. Бибик, В. В. Капечук, В. В. Ходоровський, В. М. Золотарьова, Ж. М. Худенко, Л. І. Баранніков, К. В. Соколова, Л. В. Мельник, І. В. Фаріон, Т. І. Поліщук, М. О. Полеся, Т. Л. Кричинська, І. В. Семенова, Н. В. Віннік, Л. М. Салій, А. В. Шешукова, О. В. Басій, Р. В. Владзимирський, А. В. Гейченко, К. І. Горбунова, Г. В. Жадан, І. А. Соболева, І. А. Бодня, К. І. Грищенко, О. В. Сергієнко, О. І. Бортний, М. О. Коломійченко, Ю. А. Пересада, Н. О. Серветник, М. І. Чухрай, Н. Л. Солонинко, І. І. Неловкіна-Берналь, О. А. Шпетна, С. А. Іванців, М. О. |