Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Бондаренко Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль/ Ю. І. Бондаренко (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Бондаренко, Ю. І.
Толстанов, О. К.
Осійчук, М. С.
Вороненко, Ю. В.
Ковальчук, Л. Я.
Мороз, В. М.
Запорожан, В. М.
Амосова, К. М.
Лісовий, В. М.
Черних, В. П.
Ждан, В. М.
Думанський, Ю. В.
Никоненко, О. С.
Колесник, Ю. М.
Дзяк, Г. В.
Хвисюк, О. М.
Зіменковський, Б. С.
Івченко, В. К.
Рожко, М. М.
Бойчук, Т. М.
Децик, О. З.
Поканевич, О. В.
Гонський, Я. І.
Волосовець, О. П.
Латишев, Є. Є.
Гумінський, Ю. Й.
Мостбауер, Г. В.
Капустник, в. а.
Гриценко, І. С.
Бобирьов, В. М.
Івнєв, Б. Б.
Шаповал, С. Д.
Нерянов, Ю. М.
Перцева, Т. О.
Марченко, В. Г.
Гжегоцький, М. Р.
Сімрок, В. В.
Ерстенюк, Г. М.
Геруш, І. В.
Мінцер, О. П.
Матяш, М. М.
Лотоцька, О. В.
Булах, І. Є.
П’ятницький, Ю. С.
Михальчук, В. М.
Фоміна, Л. В.
Калініна, С. Ю.
Завгородній, І. В.
Огарь, С. В.
Білаш, С. М.
Первак, М. Б.
Дмитрієва, С. М.
Авраменко, М. О.
Науменко, Л. Ю.
Жеребкін, В. В.
Варивода, Є. С.
Бибик, В. В.
Капечук, В. В.
Ходоровський, В. М.
Золотарьова, Ж. М.
Худенко, Л. І.
Баранніков, К. В.
Соколова, Л. В.
Мельник, І. В.
Фаріон, Т. І.
Поліщук, М. О.
Полеся, Т. Л.
Кричинська, І. В.
Семенова, Н. В.
Віннік, Л. М.
Салій, А. В.
Шешукова, О. В.
Басій, Р. В.
Владзимирський, А. В.
Гейченко, К. І.
Горбунова, Г. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.
Серветник, М. І.
Чухрай, Н. Л.
Солонинко, І. І.
Неловкіна-Берналь, О. А.
Шпетна, С. А.
Іванців, М. О.