Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shulga L. I., Chikhladze К. А., Rolik S. М., Povetkin S. О.
Назва : Analysis of oromucosal medicinal products in solid dosage forms for therapeutic dentistry
Місце публікування : Вісн. фармації. - Харків, 2016. - № 1. - С. 54-57 (Шифр ВУ18/2016/1)
MeSH-головна: ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS, DENTAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--фармацевтический рынок--твердые лекарственные формы
Анотація: In order to determine the necessity of creating dental medicinal products the oromucosal dosage forms of the Ukrainian pharmaceutical market have been analysed. Tablet drugs are increasingly used in the treatment of periodontal diseases. Based on the results of the analysis of 35 drugs it has been found that the share of drugs produced in Ukraine (23%) ranks second after Germany (31%) among manufacturer countries. According to the data of the marketing research 54.3% of solid dosage forms are tablets, 25.7% – lozenges and 20% – pastilles. It has been determined that 34.3% of drugs are two-component products, 25.7% – three-component, 20% are one-component and 20% are multi-component. Distinguishing the concept of active substances it has been shown that 77.1% of drugs contain antiseptics, 14.3% – antibiotics, 20% – essential oils, 17.1% – anesthetics. Natural substances as a component are in 8.6% of medicinal products, e.g. phenolic hydrophobic propolis preparation in “Proalor” (LLC “Pharmaceutical company “Zdorovie”, Ukraine), a thick sage extract in “Shavlia” (Natur Product Europa BV, Netherlands) and a solid chlorophyllipt extract in “Chlorophyllipt” tablets (LLC “Pilot Plant “State Scientific Centre on Medicinal Products”, Ukraine). It has been found that there is dominance of combined drugs and a small share of drugs based on natural substances; therefore, creation of oromucosal herbal medicinal products in a solid dosage form is expedientЗ метою визначення необхідності створення стоматологічних лікарських засобів (ЛЗ) проаналізовано оромукозні лікарські форми (ЛФ) фармацевтичного ринку України. При лікуванні захворювань пародонту дедалі частіше застосовують таблетовані ЛЗ. За результатами аналізу 35 ЛЗ зазначеного сегменту встановлено, що доля препаратів вітчизняного виробника (23%) поступається серед країн-виробників лише Німеччині (31%). Маркетинговим аналізом твердих формованих ЛЗ зазначено, що 54,3% – таблетки, 25,7% – льодяники, 20% – пастилки. Підраховано, що за кількістю компонентів 34,3% ЛЗ є двокомпонентними, 25,7% – трикомпонентні, по 20% – одно- та багатокомпонентні препарати. Розмежовуючи поняття про діючі субстанції виявлено, що антисептична складова зустрічається у 77,1% препаратів, антибіотики – у 14,3%, ефірні олії – у 20%, анестетики – у 17,1%. Природні субстанції є у складі у 8,6% ЛЗ. Це – фенольний гідрофобний препарат прополісу у ЛЗ «Проалор» (ТОВ «Фармацевтична компанія «Здоров'я», Україна), екстракт шавлії сухий у ЛЗ «Шавлія» (Natur Product Europa B.V., Нідерланди) та хлорофіліпту екстракт густий у складі таблеток «Хлорофіліпт» (ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС», Україна). Вивченням підкреслено домінування комбінованих ЛЗ і замалу частку ЛЗ на основі природних субстанцій, що підтверджує доцільність створення оромукозних рослинних ЛЗ у вигляді твердих ЛФ для стоматологічної практики
Дод.точки доступу:
Shulga, L. I.
Chikhladze, К. А.
Rolik, S. М.
Povetkin, S. О.