Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Вороненко Ю. В., Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О., Вернер О. М., Краснов В. В. Назва : Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі Паралельн. назви :Issue of educational standards deVelopment for training specialists in doctor residency Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 69-72 (Шифр МУ7/2016/2) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY Анотація: Закон України “Про вищу освіту” ввів нову форму післядипломної освіти - лікарську резиденгуру. Підготовка фахівців повинна відбуватися за освітньою програмою, але для резидентури Закон зазначив програму післядипломної освіти. У зв’язку з тим виникла проблема - на даний момент немає вимог до формату та змісту програми навчання в лікарській резидентурі. Показано неузгодженість між вимогами Закону України “Про вищу освіту” та традиційною системою під¬готовки медичних кадрів. На основі аналізу вимог до освітньої програми, пропозицій Всесвітньої федерації медичної освіти та різних програм підготовки в лікарській резидентурі Європи та інших країн у статті запропоновано проект ти¬пової програми післядипломної освіти для підготовки лікарів-резидентів в Україні. Запропоновано такі складові типової програми, як: мета та результати навчання для слухачів і керівників; електронне портфоліо для моніторингу резуль¬татів; самоаналіз і самооцінка; вимоги до навчальних закладів; вимоги до керівництва підготовкою лікаря-резидента; вимоги до клінічної бази кафедри; побудова проекту і принципи його оцінювання; ставлення, поведінка, особистісні характеристики лікаря-резидента. Зроблений висновок про необхідність побудови двокомпонентного стандарту вищої медичної освіти з компетентнісними моделями випускника магістратури та інтернатури Дод.точки доступу: Вороненко, Ю. В. Вдовиченко, Ю. П. Толстанов, О. К. Мойсеєнко, Р. О. Вернер, О. М. Краснов, В. В. |