Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Хайнке Д. П. Назва : Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM . Частина 14 : Життєвий баланс у бізнесі. Минуле: усвідомте своє минуле і чому ви стали саме такими, щоби за допомогою стратегічного менеджменту добитись сповнення бажань і досягнення цілей Місце публікування : Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - Львів, 2016. - № 4. - С. 46-48 (Шифр ІУ17/2016/4) Примітки : Продовж. у наст. номері MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION Дод.точки доступу: Яремко, Олександра \пер.\ |