Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хайнке Д. П.
Назва : Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM . Частина 14 : Життєвий баланс у бізнесі. Минуле: усвідомте своє минуле і чому ви стали саме такими, щоби за допомогою стратегічного менеджменту добитись сповнення бажань і досягнення цілей
Місце публікування : Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - Львів, 2016. - № 4. - С. 46-48 (Шифр ІУ17/2016/4)
Примітки : Продовж. у наст. номері
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION
Дод.точки доступу:
Яремко, Олександра \пер.\