Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П., Палагін О. В. Назва : Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи Паралельн. назви :Post-graduate medical education – new horizons and perspectives Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 12-16 (Шифр МУ7/2016/3) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING Анотація: Представлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини - базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності Дод.точки доступу: Мінцер, О. П. Палагін, О. В. |