Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Колесник М. Ю., Качан І. С. Назва : Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі Паралельн. назви :Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113 (Шифр МУ7/2016/3) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE Анотація: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі Дод.точки доступу: Качан, І. С. |