Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куровська В. О.
Назва : Критерії сучасності лекції з фізіології
Паралельн. назви :Сriteria of modernity for physiology lectures
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 50-52 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: У статті розглядається питання, яким критеріям повинна відповідати сучасна лекція з фізіології. Тенденція, яка спостерігається у світі, полягає в тому, щоб за допомогою сучасних мультимедійних технологій перетворити аудиторію із пасивних слухачів на активних учасників лекційного процесу. Вивчаючи дану проблему, серед студентів було проведено анкетування з метою встановити, якою вони бачать сучасну лекцію. За його результатами виходить, що вони відкидають ідею про те, що дистанційна чи записана і рекомендована до перегляду лекція може замінити класичну. Згідно зі студентською думкою, сучасність лекції визначається професіоналізмом лектора, його обізнаністю з новими досягненнями науки та вмінням вдало розкрити тему. На лекціях з фізіології доцільно демонструвати відеофільми з експериментами над тваринами