Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрина В. О.
Назва : Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина”
Паралельн. назви :The role of interactive teaching methods of students of foreign citizens training faculty in discipline "Internal medicine"
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 30-33 (Шифр МУ7/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета дослідження – оцінити ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі серед студентів факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності “Лікувальна справа”, які вивчають дисципліну “Внутрішня медицина”. Матеріали та методи дослідження. Об’єктом дослідження стали педагогічні прийоми і методи, які використовувались під час занять із дисципліни “Внутрішня медицина”. Робота проводилася зі студентами 4 курсу факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності “Лікувальна справа”, які навчаються іноземною мовою. Використовувалися прийоми та інтерактивні методи в ході педагогічного експерименту. Результати й обговорення. Один із напрямків удосконалення підготовки студентів у сучасному вищому навчальному закладі є введення інтерактивних форм навчання. Однак більшість інтерактивних методів навчання неможливо ефективно застосувати серед студентів факультету підготовки іноземних громадян. У статті описуються особливості застосування інтерактивних технологій для іноземних студентів, за допомогою яких досягається найбільш доступне сприйняття викладеного матеріалу. В ході педагогічного експерименту показана ефективність інтерактивних методів навчання для студентів 4 курсу факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності “Лікувальна справа”, які навчаються іноземною мовою. Слід підкреслити, що невід’ємною частиною підготовки студентів є активне застосування інформаційно-комунікаційних технологій, що включають відкритий доступ до освітніх ресурсів, використання на заняттях сучасних мультимедійних засобів навчання, формування відеотеки з лекціями та індивідуальними завданнями. Висновок. Основою інтерактивних методів навчання є вправи та завдання, які виконуються студентами. Основна відмінність інтерактивних вправ і завдань полягає в тому, що вони спрямовані на закріплення вже вивченого матеріалу та засвоєння нового. Сучасна освіта без використання інтерактивних методів і мультимедійних технологій практично неможлива. Вони дозволяють представити навчальний матеріал у більш доступному для сприйняття студентів візуально-вербальному вигляді. Найкращий результат при використанні даних методів приносить їх комплексне застосування в процесі викладання навчальної дисципліни, а також у поєднанні з традиційними видами навчальної роботи, які дозволяють досягти більш високої ефективності в підготовці майбутніх фахівців