Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кухтенко О. С., Симонян Л. С., Гладух Є. В.
Назва : Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів, що застосовуються при лікуванні кардіологічних захворювань
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 219-223 (Шифр АУ40/2017/10/2)
MeSH-головна: СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Мета роботи – здійснити маркетингові дослідження ринку лікарських засобів, що застосовуються під час лікування кардіологічних захворювань. Матеріали та методи. Аналіз асортименту препаратів виконали згідно з Державним реєстром лікарських засобів України та класифікаційною системою АТС. Дослідили фармацевтичний ринок лікарських препаратів кардіологічної дії («С01 – кардіологічні засоби», а саме: «C01ЕВ – інші кардіологічні засоби» та «С01ЕХ – різні комбіновані кардіологічні препарати»). Результати. Визначили, що ринок препаратів кардіологічної дії характеризується сприятливим середовищем для впровадження нового запропонованого препарату з погляду на економічну доступність лікарських засобів для споживачів. Визначені лідери виробництва цієї групи препаратів закордонного та вітчизняного виробництва. Співвідношення торгових назв лікарського засобу закордонного та вітчизняного виробництва становить 35 % до 65 %, тобто спостерігається повне домінування вітчизняних ЛЗ. У період 2012–2016 рр. пропозиції препаратів вітчизняного виробництва збільшились на 37,6 %, а закордонного – на 18,6 %. Аналіз зареєстрованих торгових назв лікарських засобів по фірмах-виробниках показав, що основну частку асортименту формують препарати європейських фармацевтичних компаній. Висновки. Розвиток вітчизняного виробництва кардіологічних засобів є позитивним фактором для розвитку препаратів цього сегмента ринку та вказує на широке застосування цієї категорії препаратів серед населення країни. Здійснений аналіз лікарських форм свідчить, що найбільшу популярність серед споживачів мають таблетки та рідкі лікарські форми комбінованого складу – настоянки та краплі
Дод.точки доступу:
Симонян, Л. С.
Гладух, Є. В.