Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Панчук О. Ю., Макаров С. Ю., Сергета І. В. Назва : Особливості взаємозв’язку між показниками навчальної успішності за професійно-орієнтованими дисциплінами та характеристиками рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентів Паралельн. назви :Features relationship between indicators of educational academic performance for professional-oriented disciplines and levels of development characteristics of psychophysiological functions and personality traits of students dental and medical faculties Місце публікування : Вісник морфології. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 65-70 (Шифр ВУ8/2017/23/1) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES Анотація: В ході досліджень на підставі використання процедур кореляційного і факторного аналізу визначені особливості взаємозв’язку між показниками навчальної успішності за професійно-орієнтованими дисциплінами та характеристиками рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентів стоматологічного (впродовж періоду навчання) і медичного (напередодні екзаменаційних випробувань) факультетів. Встановлено, що рівень навчальної успішності серед студентів стоматологічного факультету відзначається наявністю надзвичайно тісних зв’язків з комплексом показників, які відзначають рівень розвитку психофізіологічних функцій, пов’язаних із функціональним станом вищої нервової діяльності, уваги, зорової сенсорної системи і соматосенсорного аналізатору, а також особливості формування таких особливостей особистості, як властивості тривожності та структури темпераменту, нервово-психічних станів та агресивних проявів особистості, рівень суб’єктивного контролю студентської молоді. Виявлений цілий ряд несприятливих проявів і напередодні проведення екзаменаційних випробувань, зокрема, суттєвий вплив на показники навчальної успішності характеристик найменш конструктивних корелят механізмів психологічного захисту, таких фаз емоційного вигорання, як фази резистентності і виснаження, тривожнісних проявів особистості та астенічного і депресивного станів Дод.точки доступу: Макаров, С. Ю. Сергета, І. В. |