Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко Т. В.
Назва : Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3
Паралельн. назви :Experience of training 6th year students to license examination “Krok-2” at the department of internal medicine №3
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 99-101 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Підготовка студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» повинна включати індивідуальну роботу над питаннями, обговорення з викладачем та проведення додаткових тестувань згідно з напрямком базової кафедри. Ліцензійний іспит «Крок-2» є засобом незалежного оцінювання рівня професійної компетентності фахівця. Проведення ліцензійного іспиту є одним із кроків до реструктуризації системи навчання і здійснюється шляхом розробки сучасних загальноосвітніх технологій, однакових для всіх медичних вищих навчальних закладів країни. Впровадження даної форми контролю знань сприяє, в першу чергу, об’єктивності оцінювання знань майбутніх лікарів. На кафедрі внутрішньої медицини № 3 використовуються різні методики для підготовки до «Кроку-2»: щодня студенти використовують базу даних тестових запитань, відповідно до теми заняття, потім разом розбирають тематичні тести шляхом усного обговорення. На останньому занятті вони складають тестовий іспит із результатом не менше 80 %. При негативному результаті студенти відпрацьовують згідно з розкладом. Кількість спроб необмежена. Висновок. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі внутрішньої медицини № 3 засвідчив велику зацікавленість студентів, показав їх рівень знань. Якісна підготовка випускників медичних факультетів до державної атестації вимагає заходів із узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних умінь та навиків на кожному етапі