Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Громова А. М., Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю. Назва : Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології Паралельн. назви :The role of role-playing games in the study of obstetrics and gynecology Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 117-119 (Шифр МУ7/2017/2) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рольова гра Анотація: Рольова гра – це метод, при якому, у процесі навчання, учасники, за допомогою прийняття на себе певної ролі, перевтілюються, активно діють і відтворюють при цьому клінічну ситуацію. Студенти в таких умовах виявляють свої аспекти лікарської поведінки, особливості роботи в команді. За допомогою викладача критично аналізують помилки, навчаються більш ефективного способу праці й тренуються у вдосконаленні своїх практичних навичок. З метою закріплення знань, які студент отримує в процесі лекційних, практичних занять самостійної роботи з теми «Післяпологові кровотечі», розроблений сценарій рольової гри з даної теми. Кожен учасник гри виконує свої функціональні обов’язки згідно з алгоритмом надання медичної допомоги при післяпологових кровотечах, коментуючи свої дії показом практичних навичок і теоретичними відповідями. Виновок. Застосування рольових ігор при навчанні дозволяє максимально наблизити навчальний процес до практичної діяльності, урахувати реалії, ухвалювати розв’язки в умовах конфліктних ситуацій, відстоювати свої пропозиції, розбудовувати в учасників гри колективізм і почуття команди, одержувати результати за досить обмежений час Дод.точки доступу: Громова, А. М. Мітюніна, Н. І. Мартиненко, В. Б. Нестеренко, Л. А. Ляховська, Т. Ю. |