Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колісник Т. Є., Рубан О. А., Ольховська А. Б.
Назва : Маркетингове обгрунтування доцільності розробки нового лікарського препарату на рослинній основі для лікування цукрового діабету другого типу
Паралельн. назви :Marketing rationale for the expediency of the development of a new plant-based medicinal preparation for type two diabetes mellitus treatment
Місце публікування : Фармацевтичний часопис. - Тернопіль, 2017. - N 3. - С. 86-96 (Шифр ФУ13/2017/3)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
ЛЕКАРСТВА АПРОБИРУЕМЫЕ -- DRUGS, INVESTIGATIONAL
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2
ГИПОГЛИКЕМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- HYPOGLYCEMIC AGENTS
Анотація: Мета роботи. Обґрунтувати у контексті маркетингу доцільність створення нового фармацевтичного препарату на основі субстанції рослинного походження для лікування цукрового діабету другого типу. Матеріали і методи. У роботі використано маркетинговий метод, методи моніторингу, логічного узагальнення, угрупування та графічний метод дослідження. Результати й обговорення. Проведено порівняльний аналіз асортименту та економічної доступності пероральних цукрознижувальних засобів синтетичного і рослинного походження, представлених на фармацевтичному ринку України. Встановлено, що найширшими асортиментом та економічною доступністю серед синтетичних засобів характеризуються препарати бігуанідів та похідних сульфонілсечовини. Порівняно з синтетичними засобами лікарські препарати рослинного походження є доступнішими, втім їх асортимент є дуже обмеженим. Висновки. За результатами проведених досліджень обґрунтовано перспективність розробки нового вітчизняного препарату на рослинній основі у твердій дозованій формі для лікування цукрового діабету другого типу
Дод.точки доступу:
Рубан, О. А.
Ольховська, А. Б.