Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Колісник Т. Є., Рубан О. А., Ольховська А. Б. Назва : Маркетингове обгрунтування доцільності розробки нового лікарського препарату на рослинній основі для лікування цукрового діабету другого типу Паралельн. назви :Marketing rationale for the expediency of the development of a new plant-based medicinal preparation for type two diabetes mellitus treatment Місце публікування : Фармацевтичний часопис. - Тернопіль, 2017. - N 3. - С. 86-96 (Шифр ФУ13/2017/3) MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN ЛЕКАРСТВА АПРОБИРУЕМЫЕ -- DRUGS, INVESTIGATIONAL ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2 ГИПОГЛИКЕМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- HYPOGLYCEMIC AGENTS Анотація: Мета роботи. Обґрунтувати у контексті маркетингу доцільність створення нового фармацевтичного препарату на основі субстанції рослинного походження для лікування цукрового діабету другого типу. Матеріали і методи. У роботі використано маркетинговий метод, методи моніторингу, логічного узагальнення, угрупування та графічний метод дослідження. Результати й обговорення. Проведено порівняльний аналіз асортименту та економічної доступності пероральних цукрознижувальних засобів синтетичного і рослинного походження, представлених на фармацевтичному ринку України. Встановлено, що найширшими асортиментом та економічною доступністю серед синтетичних засобів характеризуються препарати бігуанідів та похідних сульфонілсечовини. Порівняно з синтетичними засобами лікарські препарати рослинного походження є доступнішими, втім їх асортимент є дуже обмеженим. Висновки. За результатами проведених досліджень обґрунтовано перспективність розробки нового вітчизняного препарату на рослинній основі у твердій дозованій формі для лікування цукрового діабету другого типу Дод.точки доступу: Рубан, О. А. Ольховська, А. Б. |