Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макаров С. Ю.
Назва : Психофізіологічні аспекти розвитку тривожнісних, астенічних та депресивних проявів особистості студентів-медиків в динаміці навчального процесу
Паралельн. назви :Psychophysiological aspects of the development of anxious, asthenic and depressive manifestations of the personality in the dynamics of educational process
Місце публікування : Вісник морфології. - 2017. - Т. 23, № 2. - С. 337-342 (Шифр ВУ8/2017/23/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Під час проведених досліджень вивчені психофізіологічні аспекти розвитку тривожнісних, астенічних та депресивних проявів особистості студентів-медиків в динаміці навчального процесу Дані, одержані в ході здійснення психофізіологічної оцінки показників, які визначають рівень вираження ситуативної тривожності засвідчували суттєве (р(t)п-к0,05) зростання ступеня вираження її критеріальних показників протягом навчального року. Значно більш стабільний зміст був властивим для показників особистісної тривожності, рівень якої в динаміці досліджуваного періоду хоч і зростав, проте, не набував достовірного характеру (р(t)п-к0,05). Отримані результати засвідчували достатньо високий узагальнений рівень вираження особистісних явищ астенічного стану, а також відзначали їх поступове та неухильне зростання протягом навчального року (р(t)п-к0,01-0,001). Наявність тенденцій подібного характеру підтверджували і дані структурного розподілу показників, що підлягали вивченню. Водночас під час оцінки особливостей змін в динаміці навчання з боку показників депресивного стану, на відміну від попереднього випадку, спостерігалась відсутність виражених тенденції щодо зростання їх величин (р(t)п-к0,05)