Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Толочко В. М., Артюх Т. О.
Назва : Дослідження аспектів лояльності спеціалістів фармації вітчизняних аптечних закладів
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 4. - С. 41-51 (Шифр СУ53/2017/3/4)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
АПТЕКИ -- PHARMACIES
КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Анотація: Мета: визначення науково-методичних аспектів явища «лояльність спеціалістів фармації», встановлення рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечних закладів. Методи. Аналіз наукової літератури, соціологічні методи збору даних (анкетування) та особисті спостереження, логічного і типологічного угруповання, аналітичного аналізу та порівняння, кабінетного (традиційного) аналізу. Результати дослідження. На сьогоднішній день набуває все більшої важливості своєчасне пристосування та адаптація системи управління персоналом на новому рівні. Вивчення лояльності спеціалістів фармації продиктовано потребою в ефективному протистоянні негативним тенденціям останніх років, які пов’язані з високою плинністю кадрів аптечних закладів. Доопрацьована методика розрахунку індексу чистої підтримки. Запропоновані алгоритми управління лояльністю спеціалістів фармації до аптечних закладів через задоволеність різними аспектами їх діяльності. Здійснено соціологічне дослідження лояльності спеціалістів фармації за двома визначеними критеріями. Отримані відповіді від спеціалістів фармації були проранжовані та розподілені на три групи: промоутери, пасивні, детрактори. Висновки. Встановлено, що на сьогодні не існує єдиного стандарту для розрахунку рівня лояльності спеціалістів фармації. Дослідження рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечного закладу здійснено за модифікованою авторами методикою на основі концепції у сфері управління лояльністю клієнтів Фреда Райхельда з переорієнтацією уваги на персонал аптечних закладів. Встановлені типи поведінки, які є характерними для кожної групи спеціалістів фармації, з метою усунення негативних наслідків та підвищення рівня лояльності персоналу в групах детракторів й активації дій у пасивних групах
Дод.точки доступу:
Артюх, Т. О.