Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карбованець О. І., Коваль Г. М., Гасинець Я. С., Куруц Н. В.
Назва : Знання з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей
Паралельн. назви :Knowledge of microbiology in the system of training the students of medical specialties
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 381-384 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного у статті зумовлена значущістю знань з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей “Лікувальна справа”, “Стоматологія”, “Фармація”. Мета — визначення змісту знань мікробіологічного матеріалу, організації процесу їх формування, ефективного засвоєння в системі підготовки студентів медичних спеціальностей. В роботі проаналізовано зміст, форми формування і засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей; застосовували теоретичні, емпіричні методи аналізу даних. ,Визначено, що мікробіологічні знання, є важливою складовою предметної компетенції студентів та базовими для забезпечення природничо-наукової і їх професійно-практичної підготовки. Встановлено, що зміст знань навчальної дисципліни “Мікробіологія” становлять наукові знання, факти, принципи, ідеї, закони, закономірності, теорії, які потребують всебічного вивчення й усвідомлення студентами. Структура знань, що їх повинні засвоїти студенти виражається у системі понять, умінь, навичок, які втілюються в практику навчання за допомогою різноманітних форм, методів, засобів та методичних прийомів. Встановлено, що організація процесу формування та засвоєння знань, отримані студентами при вивченні навчального предмету “Мікробіологія” повною мірою зумовлюється різноманітністю чинників (групової навчальної діяльності, методу проектів, розробленої структури організації та проведення самостійної роботи, наукового гуртка), які в комплексі сприяють ефективному засвоєнню мікробіологічних знань. Навчання мікробіології, яке виражається у цій системі є важливою складовою предметної компетенції студентів забезпечує їх високу природничо-наукову і професійно-практичну підготовку, що приводить до формування та якісного засвоєння цілісної системи знань, зумовлених вимогами програми. Набуття й засвоєння знань є цілеспрямованим, поетапним і довготривалим процесом. Перспективи подальших досліджень вбачаємо в удосконаленні та використанні визначених матеріалів в системі підготовки студентів інших освітніх галузей знань
Дод.точки доступу:
Карбованець, О. І.
Коваль, Г. М.
Гасинець, Я. С.
Куруц, Н. В.