Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Гусєв В. М., Астахов В. М., Шевченко Є. О. Назва : Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології Паралельн. назви :The optimization ways of the pre-graduate level in obstetrics and gynaecology department Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 19-21 (Шифр МУ7/2018/1) MeSH-головна: МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки на додипломному рівні навчання. Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми навчальної діяльності. Використання сучасних макетів та муляжів у симуляційному центрі разом із вирішенням імітаційних ситуацій та задач у конкретних клінічних випадках сприятиме більш якісному оволодінню практичними навичками. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки студентів медичних факультетів на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадження у навчальний процес оригінальних розробок інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, удосконалювати їх практичні навички, що в подальшому буде сприяти клінічному мисленню майбутніх лікарів, дозволятиме об’єктивно оцінювати результати отриманих даних та визначати тактику ведення пацієнта Дод.точки доступу: Астахов, В. М. Шевченко, Є. О. |