Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гусєв В. М., Астахов В. М., Шевченко Є. О.
Назва : Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології
Паралельн. назви :The optimization ways of the pre-graduate level in obstetrics and gynaecology department
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 19-21 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки на додипломному рівні навчання. Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми навчальної діяльності. Використання сучасних макетів та муляжів у симуляційному центрі разом із вирішенням імітаційних ситуацій та задач у конкретних клінічних випадках сприятиме більш якісному оволодінню практичними навичками. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки студентів медичних факультетів на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадження у навчальний процес оригінальних розробок інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, удосконалювати їх практичні навички, що в подальшому буде сприяти клінічному мисленню майбутніх лікарів, дозволятиме об’єктивно оцінювати результати отриманих даних та визначати тактику ведення пацієнта
Дод.точки доступу:
Астахов, В. М.
Шевченко, Є. О.