Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Logoyda L. S., Zarivna N. O., Korobko D. B.
Назва : Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students
Паралельн. назви :Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів іноземним студентам
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 129-133 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ФАРМАКОПЕИ -- PHARMACOPOEIAS
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Анотація: The aim of the work – to find ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in the discipline “Standardization of medicines”; analyze the main issues that can affect the performance of the training of foreign students. The main body. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on “Standardization of medicines”, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development. The purpose of pharmaceutical development is to develop a quality drug and the process of its production, in order to continuously produce products with given functional characteristics and competitiveness in the pharmaceutical market. The future specialist in the pharmaceutical industry needs to learn to choose, in accordance with the pharmaceutical form, analytical methods for controlling the quality of the medicines and make the specifications and be guided in the practical activities of the MCQ on the FDF. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline “Standardization of medicines”, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. Conclusion. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course.Мета роботи – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні дисципліни “Стандартизація лікарських засобів”. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Основна частина. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інфор­мації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів зі стандартизації лікарських засобів, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки. Ціллю фармацевтичної розробки є: розробити якісний препарат і процес його виробництва, щоб постійно випускати продукцію із заданими функціональними характеристиками та конкурентоспроможністю на фармацевтичному ринку. Майбутньому фахівцю у фармацевтичній галузі необхідно навчитися вибирати відповідно до лікарської форми аналітичні методики для контролю якості ЛЗ і складати специфікації та керуватися в практичній діяльності згідно з МКЯ на ГЛЗ. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами дисципліни “Стандартизація лікарських засобів” дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані у їхній практичній діяльності. Висновок. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, по­зитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.