Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каланжова О. М.
Назва : Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода
Паралельн. назви :Effect of simulation training on competence of obstetrician-gynecologists in during the assistance of conservative childbirth at the pelvic presentation of the fetus
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 19-23 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
РОДЫ, ПЛОДА ПРЕДЛЕЖАНИЕ -- LABOR PRESENTATION
Анотація: Аналіз анкет-тестів, що заповнювалися курсантами, дозволив отримати інформацію відносно їх суб’єктивної оцінки свого вихідного професійного рівня та впливу виду навчання на його зміни. Середній вік лікарів становив (33,2±4,6) року (від 27 до 62 років). Всі вони були працівниками пологових відділень лікувальних закладів ІІ та ІІІ рівнів надання акушер­ської допомоги м. Одеси та Одеської області. Ведення консервативних пологів при ТПП у своїй лікарській діяльності відмічали як рідкісну практику. В якості провідних перешкод спеціалісти вказували на: особливості організаційних моментів у своїх лікувальних закладах, недостатність теоретичної підготовки, невпевненість у власних практичних здібностях, юридичну незахищеність та відсутність мотивації