Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Каланжова О. М. Назва : Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода Паралельн. назви :Effect of simulation training on competence of obstetrician-gynecologists in during the assistance of conservative childbirth at the pelvic presentation of the fetus Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 19-23 (Шифр МУ7/2018/3) MeSH-головна: МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY РОДЫ, ПЛОДА ПРЕДЛЕЖАНИЕ -- LABOR PRESENTATION Анотація: Аналіз анкет-тестів, що заповнювалися курсантами, дозволив отримати інформацію відносно їх суб’єктивної оцінки свого вихідного професійного рівня та впливу виду навчання на його зміни. Середній вік лікарів становив (33,2±4,6) року (від 27 до 62 років). Всі вони були працівниками пологових відділень лікувальних закладів ІІ та ІІІ рівнів надання акушерської допомоги м. Одеси та Одеської області. Ведення консервативних пологів при ТПП у своїй лікарській діяльності відмічали як рідкісну практику. В якості провідних перешкод спеціалісти вказували на: особливості організаційних моментів у своїх лікувальних закладах, недостатність теоретичної підготовки, невпевненість у власних практичних здібностях, юридичну незахищеність та відсутність мотивації |