Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петулько А. П., Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Назва : Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології
Паралельн. назви :Case-study method as an interactive model of teaching at the department of obstetrics and gynecology
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 64-66 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Ситуаційний аналіз (розбір конкретних ситуацій, case-study) дає можливість вивчити складні або емоційно значимі питання в безпечній обстановці, а не в реальному житті з її погрозами, ризиком, тривогою про неприємні наслідки в разі неправильного рішення
Дод.точки доступу:
Петулько, А. П.
Медведєв, М. В.
Лоскутова, Т. О.
Донська, Ю. В.
Сімонова, Н. В.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.