Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Петулько А. П., Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С. Назва : Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології Паралельн. назви :Case-study method as an interactive model of teaching at the department of obstetrics and gynecology Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 64-66 (Шифр МУ7/2018/3) MeSH-головна: ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL Анотація: Ситуаційний аналіз (розбір конкретних ситуацій, case-study) дає можливість вивчити складні або емоційно значимі питання в безпечній обстановці, а не в реальному житті з її погрозами, ризиком, тривогою про неприємні наслідки в разі неправильного рішення Дод.точки доступу: Петулько, А. П. Медведєв, М. В. Лоскутова, Т. О. Донська, Ю. В. Сімонова, Н. В. Демченко, Т. В. Гарагуля, І. С. |