Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Шевчик Л. О., Кравець Н. Я. Назва : Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів Паралельн. назви :Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 78-81 (Шифр МУ7/2018/3) MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING Анотація: Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій Дод.точки доступу: Кравець, Н. Я. |