Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шінкарук-Диковицька М. М. , Федик Т. В., Побережна Г. М., Гаджула Н. Г.
Назва : Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи
Паралельн. назви :Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208 (Шифр ВУ45/2017/29)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішенняThe work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Федик, Т. В.
Побережна, Г. М.
Гаджула, Н. Г.