Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Братішко Ю. С., Посилкіна О. В. Назва : Обґрунтування компетентностей та освітніх компонент для підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб вітчизняної фармації Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2018. - Том 4, № 4. - С. 36-43 (Шифр СУ53/2018/4/4) MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE Анотація: Мета: розробка науково-методичних підходів до формування освітньо-професійної програми (ОПП) підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі, однією з основних характеристик якої є соціальна спрямованість діяльності всіх суб’єктів ринкових відносин. Матеріали та методи: аналіз, синтез, емпіричні методи, методи контрольного опитування та моделювання. Результати дослідження. За результатами проведеного аналізу визначена потреба вітчизняної фармації у певних фахівцях: фармацевтичний (медичний) представник, регіональний менеджер, бізнес-тренер, економіст, бухгалтер, менеджер з персоналу, логіст, менеджер з управління проектами, фахівець з управління якістю, реєстрації та стандартизації, інженер-технолог, менеджер з розвитку, менеджер з комунікацій, менеджер зі зв’язків із громадськістю, менеджер по роботі з ключовими клієнтами, бренд-менеджер та ін. Виявлено, що низка функціональних обов’язків працівників згаданих посад містить функції, які традиційно належать до обов’язків менеджерів із соціальної відповідальності. Обґрунтовано, що сучасні фармацевтичні компанії потребують фахівців з управління соціально відповідальною діяльністю. Сформовано перелік фахових компетентностей менеджера із соціальної відповідальності, на підставі яких визначено обов’язкові та вибіркові компоненти освітньо-професійної програми «Управління соціальною відповідальністю», сформований навчальний план підготовки фахівця із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі з урахуванням сучасних світових тенденцій. Висновки. Упровадження у діяльність закладів вищої освіти (ЗВО) розробленої ОПП та навчального плану підготовки фахівців із соціальної відповідальності дасть змогу створити підґрунтя для підготовки фахівців такого профілю для потреб вітчизняної фармації Дод.точки доступу: Посилкіна, О. В. |