Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ольховська А. Б., Малий В. В.
Назва : Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просування
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2018. - Том 4, № 4. - С. 66-75 (Шифр СУ53/2018/4/4)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL

Анотація: Проведені дослідження показали, що соціально-етична спрямованість маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку орієнтована на вивчення запитів споживачів із метою оптимізації фармацевтичної допомоги та забезпечення фізичної, асортиментної, інформаційної та економічної доступності лікарських засобів, що є запорукою підвищення якості життя окремого індивіда, добробуту суспільства у цілому та ринкової сталості суб’єктів фармацевтичного ринку
Дод.точки доступу:
Малий, В. В.