Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Ольховська А. Б., Малий В. В. Назва : Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просування Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2018. - Том 4, № 4. - С. 66-75 (Шифр СУ53/2018/4/4) MeSH-головна: МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL Анотація: Проведені дослідження показали, що соціально-етична спрямованість маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку орієнтована на вивчення запитів споживачів із метою оптимізації фармацевтичної допомоги та забезпечення фізичної, асортиментної, інформаційної та економічної доступності лікарських засобів, що є запорукою підвищення якості життя окремого індивіда, добробуту суспільства у цілому та ринкової сталості суб’єктів фармацевтичного ринку Дод.точки доступу: Малий, В. В. |