Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хіміч С. Д., Бурковський М. І., Чорнопищук Р. М.
Назва : Шляхи покращення навчально-методичної та наукової роботи у студентів з англомовною формою навчання
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 182-183 (Шифр МУ10/2018/23/4 ч.1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
НАУКА -- SCIENCE
Анотація: Нагальною проблемою вищої медичної школи є підготовка висококваліфікованих спеціалістів з таким рівнем професійних знань та набутих компетентностей, що дозволить їм конкурувати на світовому ринку праці [4]. Підготовка ж спеціалістів із числа іноземних громадян є важливим і престижним напрямком діяльності вищого навчального закладу. При цьому навчання англійською мовою стало одним з факторів, що деякою мірою стимулює підвищення якості освіти, розвиток міжнародних контактів, сприяє підвищенню фахового рівня викладачів та інтеграції навчального процесу в міжнародний освітній простір, до того ж забезпечує збільшення обсягу фінансових надходжень до університету [3]. Одним з напрямків покращення результатів навчання, у тому числі й англомовних студентів, є створення умов для розвитку особистості, її самовизначення й самореалізації
Дод.точки доступу:
Бурковський, М. І.
Чорнопищук, Р. М.