Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Боярчук О. Р., Шульгай О. М., Кінаш М. І. Назва : Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії Паралельн. назви :Medical ethics issues of pediatrics propaedeutics Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 6-9 (Шифр МУ7/2019/1) MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS Анотація: Мета роботи – висвітлення питання медичної етики навчального процесу при вивченні студентами 3 курсу медичного факультету дисципліни “Пропедевтика педіатрії”. Основна частина. У статті показано, наскільки багатогранними є стосунки між викладачем і студентом, між студентом і медичним персоналом, як важливо дотримуватися основних етичних засад під час навчання на базі лікувального закладу. Бо від того, наскільки у навчальному процесі майбутніх лікарів буде дотримано правил лікарської етики, буде залежати й успіх вивчення нової навчальної дисципліни з педіатрії. Висновок. Знання питань медичної етики навчального процесу та їх дотримання дозволять зберегти дану систему навчання студентів на реальних пацієнтах, деонтологічні взаємини між ВНЗ та клінікою, на базі якої навчаються студенти – майбутні лікарі, та будуть сприяти покращенню якості медичної освіти Дод.точки доступу: Шульгай, О. М. Кінаш, М. І. |