Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пасієшвілі Л. М., Заздравнов А. А.
Назва : Комунікаційна компетентність сімейного лікаря – від інтернатури до повсякденної практичної діяльності
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2019. - № 3. - С. 31-33 (Шифр СУ21/2019/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: У статті висвітлено проблеми спілкування «лікар–пацієнт» у сучасному суспільстві. Показана значущість пацієнт-орієнтованої комунікації у формуванні професійного іміджу фахівця, в оцінюванні роботи конкретного лікаря і системи охорони здоров’я у цілому. Розглянуто особливості спілкування сімейного лікаря з пацієнтами різних вікових груп. Уміння спілкуватися з хворим слід вважати обов’язковою професійною компетенцією сімейного лікаря. Акцентовано увагу на необхідності оптимізації підготовки лікарів загальної практики з питань пацієнт-орієнтованої комунікації на післядипломному етапі освітиCommunication problems «doctor–patient» in modern society are covered in the article. The importance of patient-oriented communication in the formation of a professional image of a specialist, in evaluating the work of a particular doctor and the health care system as a whole is shown. The features of communication of a family doctor with patients of different age groups are considered. The ability to communicate with the patient should be considered a mandatory professional competence of the family doctor. The need to optimize the training of general practitioners in patient-oriented communication in the postgraduate stage of education is pointed out
Дод.точки доступу:
Заздравнов, А. А.