Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Денисюк О. М., Волощук Н. І., Саєнко А. В., Пашинська О. С., Мельник А. В., Семененко О. М.
Назва : Нові функції і задачі викладача сучасної вищої медичної школи у підготовці кваліфікованого спеціаліста
Паралельн. назви :New functions and tasks of the teacher of the modern higher medical school in the preparation of qualified specialists
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 283-286 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті окреслено основні напрямки діяльності викладача сучасного вищого медичного навчального закладу як у підготовці висококласних лікарів, так і у власному професійному розвитку (навчально-методичний, науково-дослідний, суспільний, виховний). Обґрунтовано необхідність впровадження нових активних, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних методів навчання в умовах “антропоцентричної” моделі освіти. Розкрито ролі і функції сучасного викладача (наставника, тренера, провайдера, ментора, коуча, фасилітатора, асесора) у забезпеченні умов для набуття студентами знань, компетентностей і навичок. Показано, що серед важливих функцій викладача вищої медичної школи є формування практично-орієнтовних та іншомовних компетентностей майбутнього лікаряThe main activity orientations of instructor of higher medical educational institution in preparation of highly-skilled doctors as well as self-professional development (educational-methodical, scientific-research, social, educational) are outlined in the article. The necessity of introducing new active, interactive and informational-communication methods of education in conditions of “anthropocentric” model of education is substantiated. The roles and functions of modern instructor (preceptor, trainer, provider, mentor, coach, facilitator, assessor) in providing the conditions for obtained knowledge, competence and skills of students are disclosed in the article. It is shown that among the important functions of the teacher of the higher medical school is the formation of practical orientation and foreign language competences of the future doctor
Дод.точки доступу:
Денисюк, О. М.
Волощук, Н. І.
Саєнко, А. В.
Пашинська, О. С.
Мельник, А. В.
Семененко, О. М.