Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рикало Н. А., Піліпонова В. В.
Назва : Шляхи оптимізації викладання предмету "патофізіологія" та підготовка майбутніх лікарів на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова
Паралельн. назви :Ways of optimization of the teaching of the subject "Pathophysiology" and preparation of future doctors on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 287-290 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
Географіч. рубрики: Винница
Анотація: Висвітлені основні принципи організації навчального процесу на кафедрі патофізіології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів поряд з стандартними методами навчання, такими як лекції, практичні аудиторні та самостійні позааудиторні заняття застосовуються і альтернативні методи, такі як проведення олімпіад, брейн-рингів для стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни. Це дозволяє підвищити якість підготовки студентів відповідно до європейських стандартів, формувати клінічне мислення та творчий підхідThe main principles of organization of educational process on the Department of Pathophysiology of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya are highlighted. In order to improve the quality of the training of future doctors, along with standard teaching methods such as lectures, practical classroom and independent out-of-class studies, alternative methods such as conducting brain-rings are used to stimulate a creative approach to the study of discipline. This allows to improve the quality of students’ training in accordance with European standards, to formulate a clinical thinking and creative approach
Дод.точки доступу:
Піліпонова, В. В.