Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zarichna T. P., Raikova T. S., Brytanova T. S., Assani Doshi Rainna
Назва : Marketing research of the national antiarrhythmic drugs marketї
Місце публікування : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2019. - Том 12, N 2. - С. 186-189 (Шифр АУ40/2019/12/2)
MeSH-головна: ПРОТИВОАРИТМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ARRHYTHMIA AGENTS
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION

Анотація: Мета роботи – маркетингове дослідження національного ринку антиаритмічних лікарських засобів. Матеріали та методи. Матеріалами дослідження стали Державний реєстр лікарських засобів України, Компендіум-2019. Виконали системний, маркетинговий, статистичний і контент-аналіз. Результати. Виконали аналіз асортименту антиаритмічних лікарських засобів за складом, формою випуску та оригінальністю, який показав гетерогенність цього сегмента фармацевтичного ринку України: в наявності є тверді та рідкі лікарські форми, оригінальні й генерики. Аналіз фірмової структури сегмента ринку, який вивчали, дав змогу встановити, що вітчизняні фармацевтичні фірми постачають лише 48 % лікарських препаратів (13 лікарських форм), витримуючи при цьому високий рівень конкуренції з провідними закордонних фармацевтичними компаніями (52 %). У зв’язку з цим актуальною є розробка нових лікарських препаратів названої дії та освоєння їх виробництва на території України. Розрахований коефіцієнт напруженості показав, що найвищу конкуренцію спостерігали серед виробників препаратів-аналогів, що містять аміодарону гідрохлорид (Кvi = 0,93). Також розрахували питому вагу, яку займає кожна фірма-виробник антиаритмічних препаратів. Встановили, що найбільша питома вага у ТОВ «Фармацевтична компанія «Здоров’я» (dij = 0,1481). Висновки. Маркетингові дослідження асортименту національного ринку антиаритмічних лікарських засобів показали гетерогенність цього сегмента за лікарськими формами та оригінальністю. Аналіз фірмової структури встановив високий рівень конкуренції серед провідних закордонних фармацевтичних компаній, питома вага яких становить 52 %. Розрахували коефіцієнт напруженості та частку сегмента, яку займає кожна з фірм-виробників антиаритмічних препаратів.
Дод.точки доступу:
Zarichna, T. P.
Raikova, T. S.
Brytanova, T. S.
Assani Doshi Rainna