Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Баранова І. В., Ільюк І. А., Постовітенко К. П. Назва : Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти Паралельн. назви :Motivation to study is a key to the effectiveness of modern medical education Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 55-60 (Шифр МУ7/2019/2) MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS Анотація: У статті проаналізовано зовнішню та внутрішню складові мотивації до навчального процесу у студентів-медиків 5 курсу; розроблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предметів у вищих навчальних закладах (ВНЗ) медичного профілю. Наведено аналіз даних психодіагностичних тестів вивчення загальних мотивів навчальної діяльності у вітчизняних та іноземних студентів медичного ВНЗ. Висвітлено основні напрямки педагогічної діяльності, які сприяють зростанню зацікавленості студента та його активної участі у набутті теоретичних знань та практичних навичок. Мотивація до навчання у вітчизняних та іноземних студентів відповідає середньому та високому рівням, бажання стати висококваліфікованим спеціалістом є пріоритетним у набутті знань. Використання новітніх інформаційних технологій, прийомів «ділової гри» та симуляційних центрів дозволяє ефективно підтримувати високий рівень науково-практичної підготовки майбутніх лікарів Дод.точки доступу: Ільюк, І. А. Постовітенко, К. П. |