Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щербатюк Н. Ю., Горішний І. М., Чорномидз І. Б.
Назва : Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії
Паралельн. назви :Studying by students practical skills of pediatrics
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 35-38 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті проаналізовано особливості засвоєння практичних навичок при вивченні педіатрії. Звертається увага на специфіку самого об’єкта пізнання – здорову та хвору дитину у різні вікові періоди. Запропонований алгоритм пізнання: «Знаю – розумію – бачив – робив – вмію». Підкреслена роль активної позиції студента в навчальному процесі. Студент, спостерігаючи за роботою викладача під час навчально-лікувального процесу, вчиться мистецтва спілкування з батьками хворої дитини та налагоджування контакту між лікарем та дитиною. Така практика дає можливість студенту втілювати складову алгоритму «бачив». В усіх нових навчальних програмах акцент робиться на самостійній роботі студента. Але ця складова навчального процесу буде ефективною для студента лише при умові достатнього багажу знань. Для цього доцільно проводити практичні заняття в клініці методами рольової гри чи дискусії малими групами. Приміряючи на себе роль лікаря, студент починає відчувати потребу в удосконаленні своїх знань, з’являється бажання до професійної самореалізації, самоосвіти та саморозвитку. Застосування вищенаведених особливостей дає можливість студенту краще оволодіти практичними навичками та допомагає скласти іспит ОСКІ, а також підготуватися до державного професійно орієнтованого іспиту на 6 курсі
Дод.точки доступу:
Горішний, І. М.
Чорномидз, І. Б.