Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко А. В., Стешенко А. О., Захарчук О. В., Ткачов В. С.
Назва : Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків
Паралельн. назви :Experience of using laparoscopic trainer box with the aim of improving medical students’ practical skills
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 66-74 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ МАЛОИНВАЗИВНЫЕ -- MINIMALLY INVASIVE SURGICAL PROCEDURES
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ МАЛОИНВАЗИВНЫЕ -- MINIMALLY INVASIVE SURGICAL PROCEDURES
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: В останні роки спостерігається експоненціальне збільшення ролі технічного оснащення в практиці лікаря хірургічного профілю. Міні-інвазивні хірургічні втручання зазнають широкої інтеграції та потребують від спеціаліста оволодіння певними специфічними навичками. Враховуючи наявність невідповідності навчальних програм сучасним тенденціям, виникає необхідність створення нових навчальних курсів. У статті показано досвід використання лапароскопічного тренажера для покращення практичних навичок студентів-медиків, які не мали попереднього досвіду лапароскопічної хірургії. На сконструйованому нами бокс-тренажері учасники пройшли навчальний курс, що складається з семи вправ. Оцінка покращення навичок була здійснена шляхом порівняння результатів учасників на початку і в кінці проходження курсу. Всі учасники змогли успішно виконати вправи, з досягненням поставленого цільового рівня. Всі студенти після проходження курсу покращили свої результати в середньому від 1,6 до 4,65 раза, залежно від вправи (p0,05). Використання самостійно сконструйованих лапароскопічних бокс-тренажерів з розробленим у клініці комплексом вправ є доцільним задля ефективного підвищення практичної підготовки і вмотивованості студентів-медиків. Раннє ознайомлення майбутніх спеціалістів із стандартами міні-інвазивної хірургії є важливою складовою навчального процесу і допомагає створити інноваційно орієнтоване професійне мисленняDuring the last years an exponential increase of technical equipment role is being observed in surgical practice. Minimally invasive surgical interventions are widely integrated and require specialists to acquire specific skills. Considering inconsistency between educational programs and modern tendencies, there is a need to create new training courses. The article describes experience of laparoscopic trainer box application for improving medical students’ practical skills, who had no laparoscopic experience in the past. Participants completed training course, consisting of seven exercises, on constructed by us laparoscopic box trainer. Assessment of skill improvement was performed, comparing participants’ results at the beginning and end of the course. All participants were able to successfully complete each of the seven laparoscopic exercises, with accomplishment of target level up to the last set. All students refined upon their results in the average from 1.6 to 4.65 times, depending on the exercise. Constructed in the clinic laparoscopic box trainer with the suite of exercises is useful and reasonable for effective increase of practical skills level and motivation of medical students. Early introducing future specialists with standards of mini-invasive surgery is an important part of their educational process and helps to create innovation oriented professional thinking
Дод.точки доступу:
Клименко, А. В.
Стешенко, А. О.
Захарчук, О. В.
Ткачов, В. С.