Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Січкоріз О. Є., Лотоцька Л. Б., Колач Т. С.
Назва : Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти
Паралельн. назви :Medical informatics as a prospective component of higher medical education
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 91-95 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Інформаційні технології можуть змінити спосіб вивчення медицини студентами та медичними працівниками. У медичній освіті застосування симуляційних технологій, віртуальних пацієнтів та електронного навчання перетворилося на педагогічну стратегію у сприянні активному підходу до навчання, орієнтованого на слухачів. Підвищення рівня освіти вимагає визначити, які інформаційні технології, що сприяють навчанню, заслуговують на використання у лікарській діяльностіМета цієї публікації полягає у висвітленні ролі медичної інформатики у навчальному процесі на до- та післядипломному рівнях та формування компетентності в галузі компʼютерних технологій у професійній підготовці медичних фахівців, зацікавлених стати експертами у розробці, впровадженні та оцінці інформаційно-комунікаційних технологій у медициніУ статті також проаналізовано доцільність та можливість впровадження циклів тематичного удосконалення з медичної інформатики для слухачів післядипломного навчання. Проведення таких циклів є особливо актуальним та необхідним в умовах автоматизації ведення обліку медичних послуг, управління медичною інформацією в електронному вигляді та сприятиме розвитку професійних компетенцій слухачівInformation technology can change the way of study medicine by students and medical professionals. The use of simulation technologies, virtual patients and e-learning in medical education has turned into a pedagogical strategy that promotes an active approach to student-centered learning. Increasing the level of education requires determining which information technologies that promote learning are worthy of use in medical activitiesThe purpose of this publication is coverage of the role of medical informatics in the educational process at pre- and postgraduate levels and activation of competencies in the field of computer technology in the training of medical professionals who are interested in becoming experts in the development, implementation and evaluation of information and communication technologies in medicineThe article also analyzes the importance and possibility of introducing cycles of thematic improvement in medical informatics for students of postgraduate studies. Carrying out such cycles is especially relevant and necessary in the conditions of automation of accounting of medical services, management of medical information in electronic form and will facilitate the development of professional competencies of medical specialists
Дод.точки доступу:
Лотоцька, Л. Б.
Колач, Т. С.