Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В., Шилкіна Л. М., Кир’ян О. А.
Назва : Симуляційні технології у навчанні сімейних лікарів
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2019. - № 4. - С. 94-96 (Шифр СУ21/2019/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
БОЛЬНЫЕ -- PATIENTS
Анотація: Мета дослідження: визначення доцільності впровадження симуляційних технологій у навчальний процес лікарів-інтернів та лікарів-курсантів з фаху «Загальна практика–сімейна медицина». Матеріали та методи. У статті представлено досвід застосування системи Body Interact – clinical reasoning education, освітньої програми віртуальних клінічних сценаріїв на кафедрі сімейної медицини і терапії, яка дає можливість у реальному режимі часу відтворити певну клінічну ситуацію з усім необхідним сучасним набором об’єктивних, лабораторних та інструментальних методів обстеження і провести лікування відповідно до сучасних протоколів європейських та американських медичних асоціацій. Результати. Симуляційні технології навчання реалізують більш ефективну практичну підготовку лікарів з фаху «Загальна практика–сімейна медицина», покращуючи у 2–3 рази результативність навчання. Заключення. Використання інтерактивних технологій, зокрема «Віртуального пацієнта», у професійній підготовці сімейних лікарів дає можливість розв’язання проблемних ситуацій за допомогою ефективних дій, інтуїції, навчання, сприяє розвитку комунікативних навичок. The objective: feasibility of introducing simulation technologies into the educational process of interns and cadets-doctors in the specialty «General Practice – Family Medicine». Materials and methods. The article presents the experience of applying the system of Body Interact – clinical clinical education, the educational program of virtual clinical scenarios at the Department of Family Medicine and Therapy, which allows to recreate a certain clinical situation with all necessary modern set of objective, laboratory and instrumental methods of examination and conduct treatment in accordance with modern protocols of European and American medical associations in real time. Results. The simulation training technologies implement more effective practical training of doctors on specialty «General practice – family medicine», improving the effectiveness of training in 2–3 times. Conclusions. The using of interactive techniques, including the «Virtual Patient», in the professional training of family doctors, allows to solve the problem situations through effective actions, intuition, training, and the development of communicative skills
Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Бабаніна, М. Ю.
Кітура, Є. М.
Ткаченко, М. В.
Шилкіна, Л. М.
Кир’ян, О. А.