Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Gulgez Neslihan Taskurt Hekim, Asli Metin Mahmutoglu, Sezgin Gunes, Ahmet Tevfik Sunter
Назва : Assessment of Practice of Pedigree Drawing and Application of Standardized Patient in Medical Faculty Students
Місце публікування : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2019. - Том 12, N 3. - С. 372-378 (Шифр АУ40/2019/12/3)
MeSH-головна: НАСЛЕДСТВЕННОСТЬ -- HEREDITY
ГЕНЕАЛОГИЯ -- PEDIGREE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БОЛЬНЫЕ -- PATIENTS
Анотація: Створення родоводу – необхідний та ефективний інструмент у медицині, посідає чільне місце в медичній освіті. Мета роботи – поділитися результатами оцінювання студентами третього курсу медичного факультету щодо практики створення родоводу стандартизованого пацієнта, яку застосовували під час навчання професійним навичкам у 2012–2017 рр. Матеріали та методи. 583 студенти медичного факультету Ondokuz Mayis University поставили відповідні запитання стандартизованому пацієнту та намалювали родове дерево. Після завершення завдання студентам запропонували заповнити форму оцінювання за п’ятибальною шкалою Лайкерта (Likert scale). Для оцінювання різниці балів використали критерій хі-квадрат. Результати. 566 студентів (97,08 %) оцінили позитивно те, що у практиці використовували відповідні інструменти й обладнання. Діяльність інструктора оцінили як належну 98,11 % учасників опитування. Майже 97,09 % респондентів повідомили, що часу на виконання завдання було достатньо. Студенти стверджували, що ці навички є необхідними та можуть використовуватися під час професійної діяльності, – 82,19 % та 78,35 % відповідно. Не виявили кореляції між оцінюванням пропозицій і застосуванням стандартизованого пацієнта. Однак помітили, що використання стандартизованих пацієнтів на практиці суттєво збільшує загальні бали в оцінюванні практики створення родинного дерева (p 0,032). Висновки. Результати показали: навчання візуалізації спадковості студенти оцінили позитивно, а використання стандартизованого пацієнта не мало жодних відмінностей в оцінюваннях студентів.
Дод.точки доступу:
Gulgez Neslihan Taskurt Hekim
Asli Metin Mahmutoglu
Sezgin Gunes
Ahmet Tevfik Sunter