Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко Г. М., Меркулова Т. В., Межибецька І. В.
Назва : Психофізіологічні особливості самовизначення підлітків, що опановують різні професії
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2020. - N 2. - С. 4-8 (Шифр ДУ9/2020/2)
MeSH-головна: ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT
Анотація: Відповідність педагогічного навантаження функціональним можливостям підлітків у поєднанні зі стійкістю їх організму до факторів навчального процесу залежить від обраного професійного напрямку та статі учнів. Кваліфікаційні вимоги до операторської діяльності передбачають мобілізацію нервової системи для своєчасного реагування на подразник. Для оволодіння цією професією важливою якістю є здатність працювати в умовах обмеженого часу, уміння переключати та розподіляти достатній обсяг уваги. Серед представників друкарської та перукарської спеціальностей більш рoзвинутими були такі професійно значимі функції як просторові відношення та уміння оперувати просторовими уявленнямиОсобливості змін у функціональному стані організму підлітків, які освоюють різні спеціальності, зумовлені впливом специфічних умов виробництва. Найбільш чутливими до специфічної дії навчально-виробничого середовища є зміна рівня розумової працездатності, оперативної пам’яті, врівноваження нервових процесів
Дод.точки доступу:
Меркулова, Т. В.
Межибецька, І. В.