Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Мартинюк І. А. Назва : Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження) Місце публікування : Лікар. справа. - київ, 2017. - N 7. - С. 215-221 (Шифр ЛУ2/2017/7) MeSH-головна: СОЦИАЛЬНЫЕ УСЛОВИЯ -- SOCIAL CONDITIONS ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT СТУДЕНТЫ -- STUDENTS Анотація: Нині готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності є запорукою її соціального й ментального благополуччя. Однак у психолого-педагогічній науці поки що немає методів, які б констатували наявність самоосвітньої діяльності, її характеристики, з’ясовували показники готовності до самоосвіти та структуру цієї готовності. Автор розробила методики для діагностики: структури готовності особистості до самоосвітньої діяльності; здійснення студентами самоосвітньої діяльності та її сутності; сформованості та виразності її окремих показників. У статті обговорюються результати емпіричного дослідження за цими методиками. За результатами теоретичного дослідження автор визначила, що готовність до самоосвітньої діяльності: інтегрує особистісні якості, здібності, мотивацію, знання, уміння, навички; проявляється як налаштованість до самоосвіти і забезпечує її ефективність. Автор виокремила показники готовності особистості до самоосвітньої діяльності; описала трикомпонентну структуру готовності до самоосвітньої діяльності (особистісний, когнітивний, діяльніснийкомпоненти).Запропонованийінструментарійможевикористовуватись для комплексного вивчення психологічних особливостей готовності до самоосвітньої діяльності студентської молоді |