Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Астап’єва О. М., Старенький В. П., Грушка Г. В., Паскевич О. І., Спузяк Р. М.
Назва : Сучасні вимоги до навчально-методичного забезпечення навчального процесу з радіології в Харківському національному медичному університеті
Місце публікування : Український радіологічний журнал. - 2020. - Т. 28, № 1. - С. 40-52 (Шифр УУ17/2020/28/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
РАДИОЛОГИЯ -- RADIOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Найважливішими тенденціями реформування національних систем освіти в більшості розвинутих країн світу є інтернаціоналізація системи освіти та інтеграція освітнього простору. До цього процесу приєдналась й Україна та Харківський національний медичний університет. Тому сьогодні постало завдання створення уніфікованих освітніх програм підготовки магістрів за спеціальністю 224 «Технології медичної діагностики та лікування»Такою навчальною програмою став створений кафедрою радіології та радіаційної медицини ХНМУ силабус, тобто інформація про предмет вивчення навчальної дисципліни, опис міждисциплінарних зв’язків, мета та завдання навчальної дисципліни, компетентності (інтегральні, загальні та спеціальні) та результати навчання, навчально-тематичний план, опис самостійної роботи студентів, визначення методів контролю за навчанням, опис оцінки з дисципліни, перелік навчальної літератури або інтернет-джерел для підготовки студентів. На відміну від традиційної навчальної програми силабус включає саме три види компетентностей, які дозволяють студентові отримати досвід успішного контактування з іншими студентами, викладачами, в подальшому — з колегами та досвід роботи «в команді». Крім спеціальних знань та вмінь студент наприкінці отримання вищої освіти стає освіченим членом суспільства, може виконувати не тільки свій професійний або фаховий обов’язок, а і має певну громадянську позицію. Крім того, сучасна система вищої освіти передбачає постійне навчання протягом усього професійного життя
Дод.точки доступу:
Астап’єва, О. М.
Старенький, В. П.
Грушка, Г. В.
Паскевич, О. І.
Спузяк, Р. М.