Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко Н. П., Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Назва : Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку
Паралельн. назви :Students’ motivation as a promise of successful professional development
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 43-48 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мотивація навчальної діяльності студентів стає в умовах сучасних перетворень в українській освіті однією з пріоритетних проблем. Актуальність теми дослідження обумовлена завданням подальшого підвищення якості навчання студентів в умовах сучасного суспільства, постійним оновленням змісту навчання, постановкою завдань формування у студентів потреби самостійного отримання знань і розвитку активної життєвої позиції. Метою роботи було вивчення мотиваційної сфери студентів 2 та 3 курсів медичного факультету Української медичної стоматологічної академії з позиції формування основоположних мотивів для успішного професійного розвитку. Ефективність навчального процесу безпосередньо пов’язана з мотивацією і стимулом оволодіння майбутньою професією. Основним фактором, що впливає на мотивацію до навчання студентів, є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які в подальшому сформують фундамент професійної діяльності. Підвищенню мотивації навчальної діяльності сприяють: спосіб засвоєння навчального матеріалу, його зміст, методи навчання; використання на кожному з етапів заняття проблемних мотивацій та завдань; застосування інтерактивних технологій. Проведений нами аналіз показав, що серед студентів 2 та 3 курсів медичного факультету Української медичної стоматологічної академії переважають професійні мотиви навчання. Студенти з більш високим середнім балом не виділяють профіль дисципліни як внутрішній мотив до навчання, зі зниженням середнього бала даний мотив починає переважати серед студентів-медиків
Дод.точки доступу:
Коваленко, Н. П.
Боброва, Н. О.
Ганчо, О. В.
Зачепило, С. В.