Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саварин Т. В., Прокоп І. А.
Назва : Використання елементів гри при вивченні медичної термінології у вищих медичних закладах
Паралельн. назви :The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 21-26 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: У статті проаналізовано можливість використання ігрових моментів при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської та англійської мов. На прикладах проілюстровано різні види навчальних ігор-вправ. Враховано такі вимоги до вправ, як новизна, культурологічна та професійна спрямованість, забезпечення студентів у процесі виконання вправ-ігор необхідними невербальними опорамиАкцентується на тому, що практичні заняття з використанням ігрових технологій та елементів проблемного навчання розвивають та вдосконалюють у студентів навички самостійної роботи, вміння критично мислити і діяти конструктивно та творчо, вирішувати поставлені викладачем завдання, приймати оптимальні в умовах певної ситуації самостійні та колективні рішення, осмислювати результати прийнятих рішень. Гра покликана сприяти закріпленню матеріалу конкретної теми, демонструвати приклади, що ілюструють наочно теоретичний матеріал, моделювати певні навчальні ситуації
Дод.точки доступу:
Прокоп, І. А.